En hälsning till er.

God morgon :)

Om jag ska vara ärlig trodde jag aldrig människor skulle börja läsa min blogg och jag blir varje gång lika glad att se när människor har länkat mig eller säger att den är så bra eller beundrar mig för jag är så förbannat stark. Det värmer gott om hjärtat kan jag tala om. Sen är det kul med att se ni som läser lämnar kommentarer efter er ibland. 

Jag måste säga att jag har vunnit högsta vinsten man kan vinna. Jag inse såg det igår kväll. Mina inre tankar har stängt in mig och tack vare henne har jag trott på all skit med. Jag har kännt mig värdelös under många år och sökt bekräftelse. Jag är den jag är och alla kan inte älska mig men de flesta gör det. Jag fullkomligt älskar att få höra komplimanger för det stärker mitt självförtroende och förresten. Min bok är klar nu efter ett evighets skrivande. Jag tänkte ta och skicka in den till ett förlag senare. Jag måste bara fin slipa den men jag är nöjd kan jag säga. Nu kan man lämna allt bakom sig men först ska jag tag med det sista. 

Innan jag åker så ska jag ge igen. Visst, jag kommer sjunka lika lågt som henne men det är mitt sätt att förlåta. Att få ur alla ilska och säga hur falsk hon är och att hon inser det själv. Sen får ge den där örfilen som hion har förtjänat i dessa år. (Detta låter inte som mig för jag har alltid varit för snäll men nu är det nog med det ;)) 

Jag har alltid grubblat så mycket varför saker kan så fel men nu tar jag det mesta med klackspark för jag vet att jag förtjänar mer. En sak jag aldrig kommer förstå är hur fasen hon kunde svika mig på det sättet? Den personen man lita på mest. Sen när du inte vet varför heller bevisar bara vilken typ av vän du är. 

Med ett leende på läpparna kan jag säga att hämnden är ljuv . .


image338

Min älskade bror

Kommentarer
Postat av: M

bra bild...

2007-05-30 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0