Flört & Dating

· Vad är ditt bästa flörttips?
Mitt bästa flört tips är att man ska vara sig själv för det finns så många andra som försöker se upp till någon annan. Alla människor är unika. Men jag tror att ögonkontakt och ett leénde får en att smälta ;)

· Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, inte direkt. Kanske förelske i såna fall !?

· Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Hans ögon, hur han går, hans klädstil och självklart hans personlighet. Något som är avtändande är killar som försöker spela coola.  

· Beskriv den bästa daten du varit på.
Hmm bästa. Jag har inte dejtat så himla mycket. Men den dejten som jag minns bäst är den dejten jag först råkade somna på en parkbänk pga av att han var försenad. Sen när vi fikade la jag världens rap (som ja i vanliga fall brukar aldrig göra) sen mot kvällen när vi hyrde film och satt i hans soffa välte jag både soffan och popcorn skålen. Undra vilket intryck han fick av mig igentligen? ;) 

· Har du provat nätdating?
Yes, det är självklart man är. Det är himla kul faktiskt.! 

Kommentarer
Postat av: mojsan

jörgen ja han skriver hos alla :p
om massa röstnignar :S

2007-05-30 @ 15:22:59
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0