Kvällens gång

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. I sista minuten löste sig allt ganska bra i slutändan.

Det var ju Jönköpings marknad igår och det betyder att det är mycket människor ute och det är alltid lika trevligt. Vi bestämde att vi tjejer skulle gå ut och för en gångs skull blev det av. Jag får bara mer och mer tårar att tanken på att jag ska bort härifrån. Det kommer bli ett stort hål men jag vet att det är det bästa sättet i slutändan.

Det började med att vi gjorde ordning oss hos Sandra och försökte fixa dricka för kvällen. I slut minuten fick vi tag i allt och det är skönt att det finns givmilda människor. Sen begav vi oss till Damin för han hade en förfest och det var kul att se hans lägenhet. Efter det åkte hela gänget till Stan och där träffade vi en massa andra. Som sagt det blev en allt lyckad kväll. Jag hoppas att ni hade det med. Fast idag får man skit för det. Jag har aldrig någonsin tidigare varit bakfull (kanske beror att jag inte är ute så ofta!?) men idag känns det kan jag tala om. Vad gjorde ni för kul igår då? :) Tell me babes.

Nej, är alltid ett nej. Vissa killar är trögfattade och sånt gör mig irreterad. Ändå ska de pilla och hålla på. Något jag verkligen är imot så är det otrohet. Vad sitter vissas känslor någonstans?

Man lever bara en gång och därför ska man göra det bästa av det  . . 

image322

Detta blev kvällens klädsel. Tyvärr hann jag inte ta någon bra outfitbild men bättre den här än inget. Ps! Nej, jag är inte sur. Jag är jätte glad ;) Fast min inte säger så kanske.

     

      


Tyvärr har jag inte så mycket bilder att bjuda på för jag glömmde bort min kamera. Tack lov att Becca finns. Mitt minne det räcker inte långt ;)
 

Tack tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: becca

men lovveeeee inte lägga upp den fula bilden på mig. ser ju förjävlig ut :/ men iaf det var en trevligt kväll :)

2007-05-26 @ 23:32:47
Postat av: Sandraa

hahhahaha omg omg omg :O hahah det va en trevlig kväll gumman :D / sandra och emma :D

2007-05-27 @ 02:23:14
Postat av: Lovisa

Gumman du ser långt ifrån förjävlig ut. Alltid lika söt är du ;)

2007-05-27 @ 09:20:59
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Mira

vilket sött linne! vart har du köpt det? :)

2007-06-04 @ 00:33:17
URL: http://miraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0