Liseberg

Vilken vecka säger jag bara. Jag har lärt mig enormt mycket, men inte haft mycket tid till bloggandet. Illa jag vet men nu är det över. Jag var på Liseberg igår med fritidsgården och det var bland de bästa jag gjort måste jag säga. Det var längesen jag skrattade så grymt mycket fast det beror nog på alla ungdomar och ledare som går där. Samtidigt blir jag beröd över vilka bakgrunder vissa har och jag förstår inte hur man kan hamna i så fel bana.
image289 


Tack vare alla (grupptrycket ;)) så satte jag mig i höjdskräcken och i det ögonblicket trodde jag skulle dö. Det var hemskt att sitta så högt upp i luften och bara vänta på att släppas ner. Man såg fasen nästan hela Göteborg. Det var verkligen hemskt. Jag darrade länge när jag insåg att jag var på marken igen och var i liv haha. Jag trodde verkligen att den skulle gå sönder för så som den pös och knackade. Usch, ingen höjdskräck för mig igen tack. Jag håller mig till kanonen, juxbox, radiobilarna och balder istället. Jag älskar bergodalbanor. De är lungt det bästa på liseberg. Ni som har varit på Liserberg vilken åkattraktioner tycker ni bäst om?

 
Haha någon sådär min hade jag.
Man tror verkligen att man ska dö ;)


Det sägs att man har tur i kärlek när man har otur i spel. Jag har ju redan min prins så jag har redan vunnit högsta vinsten.
Jag vann inte ett skit på lyckohjulen och såna grejer. Men tack vare söta emil fick jag massor. Tusen tack för mina nya vänner. De sitter nu snällt på min säng ♥

image292

Kommentarer
Postat av: OMtanken

Vilken underbar Emil och så söta gossedjur. Halkade in på din blogg via en annan blogg. Glada människor gör en själv glad, så fortsätt vara positiv.

2007-05-18 @ 13:25:05
URL: http://bollplankett.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag vet :) Vad kul att du gjorde det ;) Precis och det är härligt att det smittar av sig. Ha en bra dag :)

2007-05-18 @ 13:38:02
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0