Piss läkare

Nu förstår jag varför alla säger att den läkaren är dum i huvudet. När jag kommer dit frågar han vad felet är och så berättar jag att jag har ont i halsen m.m Vill ni veta va han säger? Det är bara för att du röker, säger han med en skrattande röst. Nej, jag röker inte, säger jag. Men det är nog inte fara, säger han. Han brydde sig inte ett skit och kollade aldrig på min hals utan han sa att han ville kolla mina lungor (vad har mina lungor med min hals att göra?) och ni vet den där saken som man kollar med hjärtat satt han precis över rumpan. Ni som är läkare kollar man lungarna vid troskanten ungefär? Näe, mina ord är inte gott om han och jag förstår varför människor inte vill gå till han. Hur kan han ens vara läkare? Jag ska forsatta dricka varmt vatten med houng och krypa ner sängen och hoppas att det blir bättre.

image348










Dagens outfit:

♥ Sjal Gina tricot
♥ Väska Hm
♥ Sjal (på väskan) Second hand
♥ Jenas Crooker
♥ Långt rosa linne Hm

Kommentarer
Postat av: Sarah

hmmm.. skum läkare!!

2007-05-29 @ 13:36:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Lovisa

Det kan man verkligen säg.!

2007-05-29 @ 14:00:07
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0