Söt och snygg?

Jag och min kille hade en liten "debat" om det igår.

Jag - Vad är snygg och söt för dig?
Han - Söt blir en tjej utan smink och snygg med smink. 
jag - Så du menar att alla tjejer är söta utan smink?
Han- Ja.. ( med ett tveksamt svar.) Fast du är snyggast.
Vad smickard jag känner mig haha men jag vet många tjejer som är fula utan smink.
Jag- om vi säger såhär. Det går en tjej som är rund och har världens finigaste ansikte. Skulle du tycka hon är söt då?
Han - nja, det skulle jag nog inte säga.

Hmm där kommer sanningen fram. Fasen vad ytliga vi människor är. Alla säger att det är insidan som räknas men det har jag svårt att tro. Visst insidan är viktig men utsidan likaså ;)

Jag - Du, varför har ni killar så mycket porrbilder på datorn för?
Han -med ett skratt . . Säg någon kille som inte har det ? Alla har det. 

Skönt att man har en ärlig kille. Jag älskar honom så ♥   


image259

Åh min älskade skinnjacka ♥ Vilken är din favoritjacka?

Kommentarer
Postat av: Sarah

svaret finns i min blogg;-)

SNYGGING!!

2007-05-09 @ 12:03:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag har kollat stumpan :) Tack för hjälpen!

2007-05-09 @ 12:59:22
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag har också en svart skinnjacka som jag älskar =)

Faast den har sina begränsningar, när det är väldigt kallt så håller den kylan som en frysbox och i solen så blir det bastu i den haha men den är så snygg så den får hoppa av och på nu under de varmare dagarna =P

2007-05-09 @ 15:59:16
URL: http://immortalize.blogg.se
Postat av: Sarah

min skinnjacka är min favorit!!
ja men ytlighet är överlevnad.. kolla djuret, man väljer dom "bästa" exemplaren att fortplanta sig med.. så va stolt och ytlig.

som jag brukar säga:
de första man ser är utsida och man lär gilla den för att ge insidan en chans. gillar men sen insidan oxå då stannar man!

2007-05-09 @ 16:28:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0