10 saker som gör att du glömmer ditt x.

image1712

Yummie :)
Banan, yoghurt, kanel och socker är så fruktansvärt gott. Saklig blandning! Jag brukar inte vara någon höjdare på att gilla frukost men det är ju en bra start på dagen. Jag börjar känna lite paniken nu. "Vad fasen ska jag ha på mig ikväll?" Hmm både skinnkjolen som jag köpte längesen och klänningen har jag inte hunnit bett mamma sy in så de får jag skippa ikväll annars hade jag den perfekta outfiten. Till dem som undrar så ska jag på 40 års fest ikväll. Beccas mamma blir 40 ;) Gammal tant haha näe skojar bara. Livet har bara börjat där ;)

Ååååååååh :( Jag förstår mig inte på en människa kan vara så grym..



Jag hittade lite intresanta saker när jag var inne på Natacha Peyres blogg och de saker är igentligen självklara. men såhär lyder rubriken. 

image1713


10 saker som gör att du kommer över ditt x.  

1.
Släng alla saker som påminner om honom, eller lägg dom i källaren.

2.Bestäm dig för att det är slut, ring inte till honom, och snoka inte i vad han gör.

3.Ha dina vänner omkring dig hela tiden, så att du inte blir ensam och börjar tänka.

4.Gör roliga saker som tex resor, shopping.

5.Säcka inte ihop gör dig fin, känner du dig fin så tycker alla andra det också.

6.Radera gamla sms.

7.Festa inte för mycket, då blir det uppenbart att du mår dåligt.

8.Möblera om, lite som en nystart.

9.Börja inte dejta förens du har glömt ditt ex, annars kommer du jämföra alla med honom.

10.När han dyker upp i ditt huvud, ska du tänka på alla dumma saker han gjort och allt du inte gillade med honom.

Framför allt ska du komma ihåg. Det är BÅDAS fel när det krashar.



Babymode på äventyr. .

image1714

Ruby: Rosa jacka med huva och byxa, 149 kr, Lindex, barbapappa-topp, 129 kr, Åhlens, strumpor, 59,70 kr/3-pack, Ellos.

Charlie: Brun tvådelad overall, 149 kr, Ellos, vit topp, 59,50, Lindex.



image1715

Ruby: Lila klänning, 79, 50 kr, Lindex, vit body, 59,50 kr, Lindex, randiga strumpbyxor, 99 kr,/2-pack, Ellos, nalle, 110 kr, Volangen.

image1716

Charlie: Body med argylepullover, 149 kr, Lindex, jeans, 149 kr, H&M, strumpor, 59,70 kr/3-pack, Ellos.

image1717

Ruby: Vit blus, 399 kr, imps & elfs, rosa manchesterbyxor, 850 kr, Replay & Sons, basker, 129 kr, Ellos, strumpor, 59,70 kr/3-pack, Ellos.

image1718

Charlie: Brunt och pastellblått startpaket i åtta delar, 299 kr, Ellos. Finns även i vitt.

Ruby: Rosa startpaket i åtta delar, 299 kr, Ellos.


Jag tror jag smälter. Så söta är dem...;P
Vad tycker ni om babymodet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0