Aldrig sårad av sanningen än lycklig av lögnen..

Jag är hemsk, tråkig, stor fotad, äcklig, fiser illa, har fräknar på näsan, hår under armarna, inte rakat benerna på en månad (det växer som en skog).


Pusssst det var skönt att ha de sagt. Sanningen är grym ;)




Han är bara för söt denna killen. Inte utsidomässigt men insidan you know.. ;P Vad fel det blev där? Klart killen är söt men inte min typ. Yess, ni hajar. Tummen upp för det :) Nu ska ni får höra på en underbar dikt Niklas skrev.

Kärlek jag skulle vilja
Kärleken den är grå.
I all olycka jag har
Varför ska du bedra?
Nu säger till mig
Jag älskar dig.


image1861

Jag fick fasen tårar när jag läste den första gången. Jag känner igen mig själv så hårt i den. Fasen vad svårt det ska vara att ta ett kort i en skolkatalog ^^ Men längst upp andra till vänster har ni killen som har hjärtat på rätt plats ;)

Nu är det äntligen mat tajlalalala... Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: nick

ey, du skrev ju fel på dikten ;) höhö men tanken var god:D /diktskrivarnicke

2007-12-11 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0