Bowling på G =)

image1749

Hellu everyone =)

Haha usch ja...

Bowlingen gick si sådär men ojojoj vad kul det var. Jag gorde iallafall runt 4 strikar. Det ni ;)Jag har så svårt att slita mig från datron. Jag vill sitta här och läsa massa bloggar istället för att plugga och städa. Ni har väl inte missat att det är Fars dag idag? Iallafall så köpte jag ett kort till min pappa och la mycket tid på det och tror ni inte det är borta nu? haha men jag fick pappa ett gott skratt iallafall. "Du är så lik din far" och visst är jag det. Inte på alla sätt och vis men så nära man kan komma ;) Vet ni vad jag önskade mer än gärna nu? Att engelskan kunde fastna hokus puckos i mitt huvud. För jag har så jäkla svårt för det. Inte min bästa sida om man säger så.. Der är ju det. Man kan tyvärr inte vara bra på allt ;)

Min pappas kusse han är bra han och min bror. haha kolla in skorna och min farfars pose. Hot i know ;)

    

Arenan.
 


 

Visst vi båda sög rejält men huvudsaken är väl att jag vann hehe ;)
Kolla kolla, men min syster var inte långt ifrån ;)
image1754



Look in that... Det har kommit massor av snö nu ;)
image1758

image1759

Hur sööt är inte detta då? Snacka om en romantiker. Tyvärr hinner jag inte blogga mer för plugg väntar men sov så sött så hörs vi imon. Ny vecka nya möjligheter ;)

Puss & Kram Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läste det du skrev om din mamma, jag har precis förlorat min bästavän, så jag vet precis hur du känner, titta gärna in på min blogg om du har lust...kram

2007-11-11 @ 19:22:20
URL: http://itsablogglife.blogg.se
Postat av: lookoverhere

bowling e nice=)

2007-11-11 @ 22:34:40
URL: http://lookoverhere.blogg.se
Postat av: c

vad kul att du vann ;) ni verkar bo så mysigt. vart bor du nu igen ? :) kramar

2007-11-12 @ 17:35:22
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Fia

För att kunna läsa min blogg behöver du ha ett andvändarnamn och lösen..anv.namn är: zophia och lösen= 860511

2007-11-12 @ 19:11:36
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0