Förresten . .

Såhär såg jag ut igår och det får blir dagens outfit ;) Talalalalalala ;P

image1836




♥ Vita jeans Once
♥ Sjal Farmors gammla
♥ Svarta Gina tricot klänningen ;)

Vad tycker om dagens outfit?

Jag måste också tipsa om alla underbara sjalar som finns och är grymt inne. En sjal kan puffa vilken outfit som helst.
 
Dem lyckas alltid..
image1838

En annan femma är. Fast de är inte lika mycket guldvärd som hennes älskar jag dem.
 Här är mina favorit sjalar . .

  

Puss och kram Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: erika

för att du skrev förut om att du inte gillade att hans polare läste :) han och jag är inte så nära vänner, det är mest genom mange. men vadå, är ni ovänner?

2007-11-22 @ 20:04:30
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0