Freaky friday

Hallå snyggingar ;)

image1847
Stått där i flötet och luktar som kom och hjälp mig ;)

Jag var hemma runt tre inatt och halv tio ringde dem och frågade om jag kunde jobba idag i ungefär två - tre timmar. Snäll som man är ställer man upp fast huvudet värker och jag är frysen som bara den från igår. Jag har ont precis överallt och är övertrött. Men jag tänkte jobba de få timmar sen genast hem till min varma säng. Det känns som jag är bakis plus hundra tio. Igår var rekordet med. Jag lyckades hålla mig vaken 22 timmar pga av jobbet. Detta tänker jag aldrig göra om men jag behöver pengarna jue =/ Sen trivs jag så bra där med :)

Här får ni en smakprov på hur det ser ut . .

  


Nu sitter jag här och vill att det ska bli tolv så jag kan få sova igen. Gäsp! Jag är väldigt sliten och resten av helgen ska jag bara ta hand om min kropp och soooova haha :) Annars är det hur bra som helst. Det är som fisken i vattnet ni vet ;) 

Jag blev så lack igår på Carro. Stackars henne och detta kan inte hon rå för. Men igår insåg jag att jag har TRE prov varje vecka fram till jul. Som min lärare sa. "Lovisa nu kan du se fram till jullovet något extra, om jag gör allt jag säger ;) " 

image1848

Tack älskade vän för att du ställde upp igår. Det betyder så mycket för mig. Du är den bästa gumman ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0