God morgon.

God morgon sunshines =) Allt bra? Det hoppas jag innerligt att det är.

image1791

Det är många bollar i luften nu. . . I vilket fall så blev det inte mys framför idol igår. Jag dissade det och åkte upp till my man istället. Usch, vad jag frös och det känns nu kan jag lova. Jag har blivit skit förskyld men det var det nästan värt. Det blev inte en snabbis ridning men mamma lärde mig massor igår och ju mer jag håller på ju mer älskar jag det. Men sängen blev min bästa vän när jag kom. Jag var helt slutkörd haha ;) Mamma jag vet att du läser det är men bara så du vet hade jag grymt kul igår :)

I was ready for stallet ;)
image1792

image1794

Jag pratade lite igår om att många tyckte det var konstigt att jag hade två mammor. I mina ögon är det inte alls fel pga av jag att träffade min (sty!?) mamma när jag var riktigt liten och sen har jag växt upp med henne när pappa fick vårdnaden av mig och min bror. Om jag ska vara ärlig älskar jag dem båda två lika mycket. Jag kan inte välja någon av dem om jag skulle vara tvungen. Men en av dem lever och en av dem är död. Usch det var tungt att skriva det där. Men min biologiska älskade mamma som gjorde att jag kom till världen tog sina sista andetag i somras. Det är en dag som förändrade hela mitt liv. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte det är jobbigt längre att prata om mamma men jag förstår att ni kan bli lite förrvirrade när jag skriver mamma men båda är mina älskade mammor i mina ögon ♥ 

Tyvärr vill inte min mamma vara med i min blogg men ni kan ju rita hur underbar hon kan tänka sig vara i fantasin ;) Hon är så vacker . . Min pappa har god smak ni vet haha ;)



Fasen vad läskigt. Ni vet Tracy Chapman. Visst man ser att hon är tjej på namnet men not in the real life. Jag trodde stenhårt på att hon var kille. Att det stod fel..

image1795

I vilket fall sjunger hon som en gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0