Hallå världen =)

image1765

Andas ut andas in haha ;) Det kändes som en kniv i hjärtat när jag såg att han var inne på msn. Såren och minnerna har verkligen inte läks. Inte ens på långa vägar och det dumaste är att min hjärna verka tro att han är S. Men fasen vad glad jag blev att se han. Jag blev till och med generad. Så "illa" är det haha ;) Hoppas du har rätt gumman. Jag är så glad att jag har dig Becca. Utan dig i skolan hade det inte vare sig likt ;)


Det är så mycket jag vill har sagt och så mycket som jag ångrar. Alltid kommer man på allt försent. Så borde jag inte gjort och bla bla eller varför lägger jag alltid skulden på mig själv? Efarenhet and i miss you eller jag saknar det som inte finns.


Idag fick jag också ett brev av min dansk som jag ska vara värd åt. Ojojojoj hur ska det sluta när jag inte fattade nästan ett skit vad som stog i brevet. Jag kan inte ens utala hennes namn men det ska nog gå bra ändå. Hon förstår iallafall vad jag säger och där har hon en fördel. Det ska bli himla kul att träffa dem. Det är ju bara två veckor kvar nu mohahaha :)


Till och med kändisar handlar på Hm..

image1767

Hon kan hon ;)

Hoppas allt är bra med er

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åååh va söt du är (: Jag är glad att jag har dig i skolan med :D´
Så hur ska du klara dig utan mig i skolan i 5 dagar ? Men du klarar dig det gör du alltid ! (;

2007-11-14 @ 18:57:56
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0