Han han han han han

Hellu älsklingar =)

image1784

Ni är så söta alltså och jag är på så jäkla bra humör. Bilden säger igentligen ALLT ;) Jag har nyss kommit hem från en fika med den söta ungen Becca. Hur kan jag missat henne i alla mina år? Bättre sent än aldrig. Vi ska åldras tillsammans gumman haha Glöm aldrig det ;P 

Jag förstår att ni är sådär nyfikna att det kniper i ögonen angående han. Det skulle jag med vart i eran situatioen.  Tyvär fegade jag ur. När jag såg han kom det där ni vet. Jag blir så generad haha jag har insett att han måste vara något stort för jag har verkligen skit svårt att bli förälskad. Tro de eller ej men ofta flyr jag om han kommer nära men han är ju en Lovisa kille ni vet som är  värd att slås för haha skämt och sidå ;) Iallafall så fick jag reda på idag att min eng lärare hade den klassen och hon hörde vi pratade om och blev genast nyfiken. haha min lärare brast ut. "Vem är den lycklige ?" Precis ;) Men jag tog mig mod att säga till den läraren att hon skulle hälsa han att "Lovisa tycker han är så söt" och sen när jag träffade henne igen så sa hon att hela hans klass börjat jubbla. Killar ni vet ;) Stackare ^^ Han finns i mina tankar hela tiden. Jag vill våga gå fram till han och bara säga: Du har inte lust att hitta på något någon gång? Jag försöker sätta mig in i den sitatiounen hur jag skulle regera. Om jag bara fick hans msn så skulle allt vara glas klart ;)



 Något som inte är sådär kul är att vi vara nationala prov imon i Engelska så håll tummarna nu ;) För det luktar IG men jag hoppas mer än allt annat på G. Åh vad glad jag skulle bli framför allt stolt. Jag tänker iallafall ge gärnet och mer kan jag inte göra ;)

Puss & kram Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: mojsan

usch vi har också nationella imorn :/

Lycka till med killen ;)

2007-11-15 @ 21:03:57
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: c

haha. ja t.o.m jag blir generad när jag läste att hans klass hade börjat jubla :P lite college-feeling över det hela ! lycka till ;) ska bli spännande att läsa om imorgon ;) puss på dig !

2007-11-16 @ 00:13:59
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Gisela

Jag gjorde så, kan jag säga bara... Gick fram till honom o pratade med honom - då visste jag inte mer än hans namn, nu är vi sambos och tillsammans sedan tre år tillbaka så de kan gå bra :)
Jag tycker du sa go for it, vad har du att förlora? Ingenting, men du har ALLT att vinna!

2007-11-16 @ 09:18:36
URL: http://giselaackerup.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jaa hur kan du ha missat mig i alla dina år ? haha nää skojjar bara , bättre sent än adlrig (;
Jag kommer aldrig glömma att vi ska bli gammla tillsammans för det måste vi fett naaajst juue :D
Glöm inte att slå mig en pling ! (;

2007-11-16 @ 15:35:54
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha eller så är det du som har missat mig mohahaha ;O Klart jag inte glömmer. Efter idol d¨å jäklar! Hörs sen :) Puss på skinkan*

2007-11-16 @ 15:57:37
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0