Här kommer hon med solsken och lycka . .

God kväll allihopa :) Allt bra? det hoppas jag innerligt...

image1707

Vilken dag jag har haft. Klart en fet tio poängare ;) Idag var det ingen vanlig dag i skolan utan vi hade sex oxh smalevnads dag och det är lika med inga vanliga lektioner. Sen att man fick skolkatalogen är ju dagens höjdpunkt och nu vet jag var mitt span heter. Jag har blivit totalt förälskad i han. Jag sa det till farmor idag. Han ska jag ha och mitt i allt fick jag reda på att det är min brors gammla hockey kompis. Så nu fick jag reda på ännu mer om honom. Jag har till och med hans nummer men aldrig i livet att jag skulle våga skicka ett sms eller något sen vill jag att tiden ska gå så såren kan läkas för han förtjänar att träffa mig och jag vill inte gå in på något nytt nu. Jag är inte redo för det än men vem har sagt att vi ska bli ihop? Friends it is are all need..

image1708



Vi hade sån lysnade präst som vi fick lyssna på idag. Han är förresten nog den coolaste jag träffat. Han fick mig att blåsa bort alla problem bort med vinden. En människa har som grindar om sig och när man har släppt in en genom en grind så kommer nästa. Och ett bra äktenskap bygger på det. Man öppnar en grind och lämnar det och gå vidare. LIka så är det när det tar slut. Jag har gått många grindar nu från honom men det är hälften kvar och den tid ska det få ta. Jag är så där glad och tokig som bara ler åt allt. Jag skrattade till och med åt en gubbe i en reklam. Behöver du hjälp? Rinng Polia haha det får mig att tänka på Lisa <3 när hon sa det ;) Here we go...

image1710

Vad tycker ni om dagens outfit?



Att jag inte skriver föräns nu beror på att jag har varit på körkort lektion. Det ni. Lovisa har tagit tag i körkortet. Jag siktar på att ha ett i sommar. Det skulle sitta fint fint och ju mer jag lär mig ju mer vill jag veta. Jag tycker fasen det verkar att vara skit kul att köra bil och det är hur mycket som helst som ska komma in i hjärnan. Jag trodde det var mycket lättare men ni ska veta. Det är inte bara sätta sig bakom ratten och gasa.... Det är så mycket mer ;)

Jag tänkte ge er lite skönhets tips med men det får vi ta imon för nu är det Efterlyst på G =) Och vet ni vad? jag är ledig imon så det blir massor av bloggning ;) Sov så sött inatt så hörs vi imon.... Okej? Bra de ;P

Puss & kram Lovisa <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Gillar din blogg!

2007-11-08 @ 22:17:18
URL: http://bea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0