Härliga Fredag

image1720


Fianlly.. :) Nu är en klänning hittade i denna djunglen. Jag tänkte köra på denna och en vit skjorta plus mer det får ni se sen. Jag vill inte klä upp sig där wow som en bal men fin kommer jag allt bli ;) Känner ni igen den där känslan? Jag är helt fnittrig i hela kroppen. Sådär ny kär ni vet fast i detta fallet är jag inte det utan bara allmänt glad. Jag ska inte säga för mycket men jag börjar bli lycklig. Livet är en fest. Jag ser verkligen fram imot en kväll med denna tjej. Båda är vi snygga, sexiga och singlar. Sen att jag älskar att röra på movsen är en annan femma. Men det är precis som i filmen hehe i just kidding ;) Men becca är en barndomsvän i hjärtat helt enkelt <3 Massor av mys och äventyr blir det ikväll kan jag lova ;)


Ni har väl inte missat att Ellos har kommit in med nyheter. . ? Dessa tillhör favoriterna ;)

image1721

Och dessa mysiga och långa koftor från Halens. Give me...

image1722

image1723

Nu har jag också äntligen beställt klänning som jag har suckat länge efter.
Jag bara längtar tills jag får den.

image1724


Kändisar i svart & vitt. En underbar kombitation tycker jag och här kan man allt få lite insperation..

image1725

Vem har den snyggaste klänningen då?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klännigen på trejde bilden var väligt fin
=) Är inte det Christina Agulera? :S

2007-11-10 @ 15:25:29
URL: http://wgc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0