Here we go . .

God morgon på er alla söta där ute i värmen =)

image1648


Åh vad jag glad jag är.. Jag har försökt få igång vårt internet hela morgonen nästan och tillslut gav jag upp. Men efter några timmar vaknade min bror och han kan sin grej om man säger så och nu rullar det på. Det är en enorm nackdel när man bor några mil från stan. Internet krånglar som bara den men annars funkar det fint fint.

Tyvärr kom jag hem sent igår men jag fick med mig en del hem :) Lite smått och gott från Hm bland annat sen köpte jag ännu en julklapp. Vilken underbar syster jag har <3 Det är så kul att hon äntligen har börjat få stil. Jag gav henne en hel del smakråd igår och ni ska se hennes jacka som hon köpte igår. Så fin var den. Hon kommer få vara min gästbloggare någon vacker dag i min blogg och då får ni se jackan ;) Here we go.. Detta fick jag med mig hem igår.  

image1645

♥ Svarta enkla benvärmare Hm
♥ Guldig elefant halsband Hm
♥ Nyckel halsband med klocka i Guldfynd
♥ Brunt flätat skärp Åhlens (present av min syster.)
♥ Ur söta svart knä strumpor med roset där uppe Åhlens
♥ Armband Hm

image1646

Ni missade väl inte idol igår eller? Tyvärr såg jag bara det allra sista och Sam åkte ut. Äntligen säger jag bara. Det var helt rätt som fick åka eller vad säger ni? Nästa gång blir det nog tyvärr Mahtias för hans röst håller inte. Men det är ren ögongodis att titta på ;)

Han & svartling ;P
image1647 

Kommentarer
Postat av: giulia

ja de va på tiden att sam ´åkte ut :D mattias är ju snyggast ;)

2007-11-03 @ 14:30:11
URL: http://ggiuliia.blogg.se
Postat av: c

så RÄTT att Sam åkte ut. har tröttnat på hans fejkade stämma för länge sedan. :P

2007-11-05 @ 02:08:37
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0