I am back from that moment . .

Hejsan snygginar =)

image1834
Den posen haha ;)

Allt bra? Det hopppas jag innerligt att det är. Själv är det som fisken i vattnet. Livet leker ni vet. Jag älskar den känslan fast det är gör mycket i skolan just nu och tyvärr blir restutaltet med dålig blogging. Jag har precis kommit hem från skolan och är lite smått irreterad haha det var tacos idag men de serverade ingen OST. What a hell? Fast jag ska inte klaga. Det satt fint fint i min mage :)

Vilken dag alltså. Var ska jag börja? Jag med mina killar ;) Jag mår riktigt bra att vara singel för här ska det dejtas och flörta i massor. Jag får sån energi när jag är i skolan och ser han hihi so sweet :) Mitt span ni vet. Han vet vem jag är nu iallafall. Tack vare Becca. Hon säger det inte lite lågt heller. Hämnden är ljuv gumman, vänta bara ;) Annars träffade jag en kille idag på extra Eng stöd. Han var så söt med att han tog hand om min sjal och gick och letade efter mig så jag skulle få min sjal och sen när han fick ett léende och våra ögon möttes så försvann jag till de bra drömmarna ni vet ;P Jag faller pladask för ett léende med fina tänder helst ska han ha bruna ögon och brunt hår. De är helt klart Lovisa killar ♦

Jag är riktig taggade till Lördag. Då ska det dansas ;)





Nog med killar. Igår hade jag öppet hus och därför blev det ingen bloggning. Det kändes hårt att gå i skolan ungefär 12 timmar. Usch tanken får mig att rysa och sen såg jag inte han heller. Ingen bra dag igår men flickorna lös upp min dag :) Såhär ser min skola ut förresten. Tråkig och man skulle kunna tro det är ett fängelse haha precis ;) de har inte gjort om den på 27 år men nu har de äntligen kommit igång.  

image1835


Puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: erika

tack lovisa :) jo, jag kan hälsa! haha tack, men nej, de är blåa. jag fuskar med linser förstår du ;) jag tänkte jag skulle prova och jag bestämde mig för att jag tycker om att ha bruna ögon, så nu kan jag inte slita mig från de. :) har du provat linser nån gång?

2007-11-22 @ 18:51:56
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se
Postat av: c

bruna ögon och brunt hår roxxxxxxxx big tajm ! ;)

2007-11-22 @ 23:51:26
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0