Ibland blir hon för mycket ;)

Förlåt Sofi . .

image1768

Jag tror ingen har missat vem denna brutta är. Men på något sätt stör jag mig på hennes utseénde. Visst hon skiljer sig från mängden och hon är otrligt söt och jag skulle göra mycket för att få hennes fantatiska gaderob men hennes käkben förstör alla bilderna. Visst det kan inte hon rå för men ändå. Någon mer som känner igen dialemat? ;P


Nu öpppnade jag min ytliga sida igen men detta är som sagt min blogg och jag har rätt och tycka vad jag vill. Och jag vet att Sofi hittar fel hos mig med ska ni se haha ;)  


Kommentarer
Postat av: c

gillar varken sofi eller ebba von sydow. den gillar jag gillar mest av dom där moderedaktörerna eller vad dom nu är så är det elin kling. kanske inte har samma stil som henne direkt men hon verkar ha vettigast åsikter.
sofi och ebba verkar tro lite väl för mkt på sig själva.. dom tror verkligen att det dom tycker är snyggt tycker alla andra också. nä. sorry.

2007-11-13 @ 19:19:16
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0