Idag begravs 15 åriga Simon

Jag är vaken.. Yes, det är jag ;) God morgon Sverige =)

image1711

När jag satte på datron fick jag syn på detta. Ni som har följt tidningar kanske har hört talas om killen som sköts ihjäl av en 50 årig pga av alla trakiserar de har fått mött och tillslut greps han av panik. Det är så tragiskt att det inte finns ord för det. Jag skänker en stor tanke till hans nära och kära idag ♥

Jag tänkte ta och plugga lite idag på min lediga dag pga av att jag ligger lite efter men det mesta har jag tagit igen nu :) Det jag ska skriva om är Ohälsa och hälsa i samhället och när jag väl är igång kan jag skriva hur mycket som helst. Nu måste jag ta och äta frukost men vi hörs snart igen ;) Puss på er alla där ute i värmen <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mm, de tär hemskt. Extra stort för oss som bor här nere i Blekinge!

2007-11-09 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0