Just only for you . .

image1815



Jag minns riktigt klart den dag jag träffade dig.
Den dagen som jag sluta andas nästan för din skull.
Den dagen jag insåg att man ska inte dra alla för en kant.
Dagen som varit en av den bästa hela mitt liv.
Du fick mig att leé. Jag var så lycklig med dig.
Du fick mig en kraft som aldrig någon annan kunnat fixat.
Du stod ut mig en bra tid fast jag för det mesta var så kall och sa. "Bättre vi ger upp".
Du fick mig att inse man måste tro, hopp och kärlek.
På slutet blev det ombytta roller. Allt skit du hade fått stå ut med gav du tillbaka.
Allt var redan försent men du fick mig att inse ännu en sak.
Man ska uppskatta det man har och inte dra allt förfluttna.
Jag var allt för dig och du var allt för mig en gång.
Många var imot vårt förhållande men vi gjorde det så inte det krashade.
Det var när jag med gråt fyllda ögon och tittade in i dina ögon som jag insåg hur fel det här är.
Jag hoppas att du aldrig få för dig att det vi inte hade var äkta.
Allt jag kände för dig menade jag vartenda ord.
Jag gjorde så många fel, så många grejer.
Men som sagt. Man lär sig av sina misstag.
Flera dagar har gått och jag har aldrig mått såhär bra och det mesta är tack vare dig.
Jag har också hittat en annan som jag tänker ge mitt hjärta till.

Du var unik men jag tror och hoppas att jag möter den där kärleken igen.


Det kanske är därför mitt hjärta känns ibland som det är i tusen bitar. . Saningen var att jag var kär och den känslan vill jag uppleva igen :)

Och du. Klart jag tror på en andra chans. Man vet aldrig hur det blir om trettio år. Det är bara ödet som vet det.

Denna låten är passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0