Snäppet vassare ^^

image1820


En tanke som flög i mig. Ofta säger man att Blondis have more fun.. Tror ni det ligger någon sanning bakom det? Sure, glädjen sitter inte i frägen men det känns som blondier strålar på ett annat sätt fast bruntter är så mycket sötare.Jag har faktiskt aldrig varit brunett och det skulle aldrig falla mig in pga av att mina fräknar som jag har på näsan och min ljustyp skulle inte matcha.

image1821

Se och hur vacker denna tjejen är.. Ibland kommer tanken. Tänk om såg ut såhär.. Inte skryta men jag tycker mina ben är snäppet snyggare :) Innerst inne är jag rätt nöjd med mig själv men ibland så önskar. Girls, jag vet att ni känner igen that bad feeling!?

Nu kör vi på en annan femma ;) Annars är det som fisken i vattnet. Som vanligt måste jag upprepa att jag har massor att göra. Mitt schemma är fullspäckat nu mohahaha ;) Jag har redan planerat allt vad jag ska göra ihelgen. På fredag ska jag jobba hela kvällen som tur är har jag en ur söt och underbar vän som ställer upp och gör mig sällskap när jag stänger för jag tycker det är så läskigt sen på lördag ska jag ut på krogen och på Söndag blir det bio med sötnosen Becca. Härligt. Det är en helg jag ser framimot kan jag tala om ;) Först ska jag genom lida en vecka med mycket prov. Usch, tro inte att den där matteboken och pyskologi boken lockar mig? Hell no haha ;) Men nu måste jag tyvärr dra mig i arslet och röra på mig. Plugga stavas det och det är inskriven i pannan nu. Men vi hörs imon sötnosar så ni får ha det så gott.
 
Puss och kram Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grymt vacker:)

2007-11-20 @ 11:40:01
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: ella

Har varit både blondin, brunett och rödhätta, hehe :) just nu är jag brunett men rätt ljus sådan. Ibland ser man ju bilder på såna som aldrig färgat håret och har sådär "Solblekt" naturligt blont hår. Då önskar jag att man aldrig färgat det.. Gud vad jag tjatar, men ha det bra!

2007-11-20 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0