Ta nu inte detta på fullaste allvar ;)

God dagens =)

image1691

Det känns bra att skriva till er nu och jag gör det med nöje. Jag kanske inte borde blottat ut på bloggen att det var slut med S för det är massor som bara: Va är det slut? Vad har hänt? Ryktet sprider sig jäkligt snabbt gott folk ;) Jag vill helst inte prata om det och gå vidare med mitt liv. Varje dag är nya möjligheter och jag ser lösningar i varje hinder.

Men igår kom det mycket skuldkänslor med. Allt tjafs som vi hade haft kom upp i huvudet. Allt vi hade gått igenom spelade upp som en film eller den dagen vi träffade för första gången hehe minnen säger jag bara ;) och jag vet att jag gjorde hela tiden små saker till stora. Tyvärr är det så illa att jag redan då insåg att detta inte är rätt. Visst är det problem i alla förhållanden men om man inte har samma mål med livet så funkar det aldrig. Jag vill hitta en kille som är runt 25 år och har mognat något innerligt och är redo att skaffa barn. För jag vill bli en ung mamma men självklart ska jag gå ut skolan först och se världen. Men det är ju det. När man förlorar en person inser man verkligen hur mycket han betydde för mig. Han kommer alltid betydda något för mig men mitt hjärta är jag redo att ge till någon annan. Tyckte det var så härligt med när en i min klass sa: Jag beklagar! Det värmer så enormt för ett slut är en förlust men en STOR erfarenhet till nästa förhållande...

Att jag babblade upp massa saker gjorde jag ända för att jag ville skriva av mig. Det beror på att detta är min dagbok och allt jag skriver vet jag kommer sprida sig, för världen är allt liten ;) haha Iallafall i Jönköping. Jag tror inte någon har missat att Lovisa är singel !

Jag funderar redan på att skicka in en kontaktannos. haha jag skojar med er ;P Inte en chans jag skulle göra det för det som kommer det kommer.... men det kanske finns en annan. (?) Inget sagt det blir bäst så ;)  
 Men hur bra skulle inte detta låta.


Hejsan! Jag är en go, omtänksam, söt, rolig och glad 18 årig tjej
som är full med energi och bjuder mycket på mig själv. 
Men pga av allt jag har i baget så måste jag stanna 
upp ibland och ladda om batterierna.
Jag drömmer om att se världen och få jobba 
och hjälpa barn som har det svårt.
Jag har stor passion för chocklad och älskar mysiga hemmakvällar
eller gå ut en kväll och dansa hela natten lång.
Kramas är bland de bästa jag vet och göra mina nära glada.
För ett leénde säger nästan allt. 
Mitt motto är: Behandla andra så som du själv vill behandlad.



Skulle ni nappa på annosen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0