You can do it . .

image1802


Hur gammal är du om fem år?
 23 år

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jag har nyss vaknat så ;)

Hur lång är du? 1.79 cm lång :)

Vilken är den senaste filmen du sett? Askungen 3

Vem ringde du senast? Becca

Vem ringde dig senast? Mamma

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad det gäller. Innan älskade jag att prata i telefon men nu har jag börjat tröttna rejält.

När såg du senast din mamma? Igår kväll.

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? Halv tio ungefär 

Vilken är din favoritplats? Att sitta på stranden en som man tycker om och titta ner på solnedgången eller ligga på stranden och kolla upp mot stjärnorna.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror jag inte bor kvar här för jag vill flytta till oslo. Förhoppningsvis har jag familj och en hund samt jobbar jag med det jag drömmer om..

Vad skrämde dig om natten som barn? En elak granne som vi hade som hete osten. Han kastade allt grus på mig så jag var livrädd för han haha ;)

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var något jag nyss såg på tven ;)

 Hur stor är din säng? 140*200

Har du stationär eller bärbar dator? Snart har jag både och

Sover du med eller utan kläder? Frusen som jag är så sover jag oftast i sovlinne/t-shirt, pyjamasbyxor och är det riktigt ruggit även i strumpor!

Hur många kuddar har du i sängen? 6, sover med 2 dock

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag älskar skor och har det en hel del men på sommaren är det helt underbart att gå få barfota i sanden.

Är du social? Självklart!

Vilken är din favoritglass? Magnum mandel

Tycker du om kaffe? Näe usch..

Vad dricker du till frukost? Olika, juice eller oboy

Kan du spela poker? Joda

Tycker du om att mysa/kela? Ohja ;)

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? haha min mamma och jag fyller samma dag. Det är lite små coolt ;)

Kan du några andra språk än svenska? Inte flytande iaf!

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Äger du dyrbara smycken? Vissa smycken betyder mer än andra men värdet skiter jag i ;)

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En godispåse. Yummie :) 

Kan du byta olja på bilen? Snart så kan jag det. Jag börjar lära mig det lite smått.

Vilken var den senaste boken du läste? Jag är tvungen att läsa "Ett rött öga" och den boken suger verkligen. Ingen som jag rekomenderar om man säger så ;)

Läser du dagstidningen? Ja

Prenumererar du på någon veckotidning? Inte längre men i julklapp får jag en del sånt ;)

Dansar du i bilen? Lite svårt kanske, men man kan ju alltid digga ;) haha

När var du i kyrkan senast? På mammas bergravning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"men mamma lärde mig massor igår" Men du var ju på hennes begtavning ?

2007-11-17 @ 19:17:05
Postat av: Lovisa

Du har inte läst min blogg så noga ser jag ;)

2007-11-17 @ 19:58:35
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

"Hur gammal är du om fem år?"
Vad fan är det för fråga?!?!?!? :@

2007-11-17 @ 21:14:16
Postat av: Lovisa

Fråga den som har gjort listan. Att du ens orka störa dig på sådant. jaja vi är ju olika och tur det :)

2007-11-18 @ 10:01:40
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0