Bättre sent än aldrig ;)

Hejsan Älsklingar =)

image1588



Jag skäms att jag är så dålig på uppdatering men jag hoppas att ni har överseénde över det. Allt bra annas? Jag hoppas det innerligt :)

Ojoj det har varit en debatt när jag har varit borta ser jag ;) Jag tänker inte slösa tid på att gå in på det utan om jag ska vara ärlig mår jag förjävligt rent ut sagt idag pga av allt som har hänt.

image1589

Jag var på mammas grav igår (nedsättingen var i fredags =/) och hon har alltid ställt upp för mig i alla lägen och orkat lyssna på mig när jag har haft det jobbigt med killar. Det stödet är totalt borta. Det är nu när jag väl är hemma då alla tårar kommer. Jag känner mig värdelös, äcklig, ful, olycklig, bortglömd m.m Allt känns skit om jag ska vara ärlig. Det är ju det. När man väl förlorar någon det är då man inser hur mycket den personen har bytt för än. Fast jag vet att detta är det ända rätta så gör det ONT :(
 
Jag vet nu iallafall varför jag är singel. Inte för att jag är ful och bla bla för inerst inne vet jag duger så jäkla bra som jag är men idag är det en bad day helt enkelt ;P Det hela beror på att jag har för höga KRAV, det sa mitt x med och när jag gjorde ett test nu bevisade detsamma och då kom tänkeställaren och visst är det rätt. Jag vet själv att det inte är lätt att leva med mig pga av jag har så mycket i ryggsäcken men jag är stark. Inte världelös utan modig som vågar inse sina brister och att jag lät han gå fri. Jag hade fasen inget val för allt fick mig att förasa. Jag ser detta som en erfarenhet och aldrig tänker jag göra samma nit. Jag har redan förlorat en kille som är hur bra som helst och jag borde vara mer tacksam för allt han gjorde istället ställde jag massa krav. Man kan aldrig ändra på en människa hur mycket man än vill i vissa stunder för det gäller att älska av hela sitt hjärta för den man är och det klarade inte jag av tyvärr. Fan också. Det är så mycket jag ångrar men som jag sa innan. Nästa kille jag möter ska jag inte göra samma nit utan göra allt för att behålla honom istället. Jag skrämmer iväg dem och det är inte så konstigt och jag vet att det är alltid tvås fel när det krashar men i detta fall vet jag att det var jag som ställde till det mesta. Näe nu ska jag lägga allt som har med kärlek på is och sluta prata om det. Jag börjar acceptera mer och mer att det var det bästa och det känns så förbannat skönt. 

Jag hoppas att ni är lyckligt kär där ute ♥   


Jag har ju åkt buss hela dagen så det fick bli en mysoutfit idag ;)
image1590

Stora overzize koftor. Nananananana ;)

Kommentarer
Postat av: Jakob

Lite kul, har bara sett din blogg en gång för nästan en månad sen (om Andra Avenyn eller nåt) via en länk, men nämnde den igår för en annan bloggare... Jag sa att när jag läste din blogg fick jag lust att skriva en kommentar och bara säga att jag gillar dej. 'Fast', sa jag, 'vad skulle hon bry sej om det?' Men för all del, vem vet... :)

2007-10-31 @ 17:10:14
Postat av: Lovisa

De där orden värmer gott om hjärtat. Tusen tack söta du :) Vad glad jag blir.

2007-10-31 @ 17:27:21
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Jakob

Nu gillar jag dej ÄNNU mer... ;)

2007-10-31 @ 17:36:05
Postat av: Lovisa

haha vem är du? Vet du vem jag är in the real life? :)

2007-10-31 @ 17:39:18
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Jakob

Nej, vet bara att du är den första jag nånsin chattat med via blogkommentarer... :) Har nog inte sett dej i Jönköping (minns mest en massa tändsticksmotiv på hotellväggarna) men in the real life är du nog... ungefär likadan, om man ser efter lite... ;)

2007-10-31 @ 17:53:50
Postat av: Lovisa

Hänger med inte svängarna men där ser man ;P

2007-10-31 @ 17:57:07
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Rebecca

Du kan alltid prata med mig om det är något jag är villig att lyssna :)
Taka care (L)

2007-10-31 @ 23:57:46
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: ida

detvar verkligen jätte fint. :)

2007-11-01 @ 09:28:17
Postat av: Carina A

Lovisa. Beklagar att du mår dåligt det är aldrig kul att göra slut. Jag mår dåligt av att ni inte kunde mig låta vara med på urnnedsättningen som du ju sa att jag skulle. Nej men jag får väl klura ut var graven är och lägga blommor där.jag sörjer ju också ska du veta hon var min bästa vän kram

2007-11-02 @ 14:45:27
Postat av: Lovisa

Hej Carina :) Jag förstår att du är besviken men jag är likaså med för jag fick inte heller vara med. Det var bara mormor och Peppe som var där. Mormor lovade mig att jag skulle få vara med men hon "glömde" bort. Jag fick reda på att gravsättningen hade varit när jag kom på fredagskväll. Jag är fortfarande besviken på mormor för det men nu är hon i frid iallafall. Jag vet att du och hon var bästa vänner och mamma skulle mer än allt vilja att du var där. Mamma ligger begravd på Skutskärs kyrkogården. Det är så svårt att förklara men jag ska göra så gott det går. Om du kommer från Hemköp hållet när du ska till kyrkan så ligger hon på vänster sida. När du har gått genom grinden går du längst ner till de nya graverna. Vid ett stort träd längst ut ligger mamma. Hoppas att du hittar platsen och på lördag läser de upp hennes namn i kyrkan. Lycka till och hälsa mamma från mig :) Kramar!

2007-11-02 @ 14:59:32
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Carina A

Lovisa, jag ber hundra gånger om ursäkt jag trodde att du oxå varit med. Hur kan man glömma tala om för ett barn? Det förstår jag inte. jag ska åka ut dit i morgon eller på söndag och lägga ner blommor och en nalle hon älskade ju gossedjur. Vi ska även åka till Anton och lämna en present. Han ville att vi skulle komma. Ha det så bra nu.

2007-11-02 @ 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0