Dagen i ära

Igår var det dags för fotografisk bild igen och fasen vilken bra kamra skolan har. Me like ;) Jag vill verkligen ha en sådan men problemet är att jag måste hosta upp runt fem tusen kronor för att få den pärlan och det är pengar som jag inte har idag. Bad bad :( Men vad gör det när man sin älskade digatalkamra som funkar fint fint för mig :) Såhär kul hade vi igår iallafall. Here we go.. 

Het? Jo tack jag vet ;) Ibland är det lag att bjuda på sig själv ;P
image1350

Och snuttans tur. Hon är bara för söt ;)
image1354

Öhhh vilken blick Elin kan ge. Sötnos <3 Och jag glider iväg till min värld . . Hmm
image1352

Mina fina flickor <3
image1362

image1363

Här ser ni också en liten del av vår skola men kanske syns redan att den borde rustas upp? ;O

  

Fast det är allt status att vi har sån här bänkar ;)
image1359

Såhär lätt uttråkade kan det vara ibland ^^
image1360

Fast ibland blir det bara för mycket ;)
image1361

haha och såhär glad blir jag när jag får träffa alla. Ren lycka ♥
image1353

Men Becca var inte lika glad att se mig haha ;(
image1355

Till sist avslutar vi med mitt fina kort som jag tog på sötnosen själv mohaha ;P
image1364


Vad tycker ni om mitt bildspel?

Kommentarer
Postat av: Emil

har med lånat en systemkamera över helgen, ska bli kul att leka av sig lite.

2007-10-12 @ 14:47:23
URL: http://fmil.blogg.se
Postat av: Kristin

Haha man kan verkligen ha sjukt kul med bilder (:

2007-10-12 @ 14:55:44
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: ebba

gud vad söta ni är, speciellt du lovisa! haha. glad att du mår bättre

2007-10-12 @ 15:07:44
Postat av: Becca

Haha guuud va snygga vi är :D

2007-10-12 @ 15:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0