Ett sista farväl

image1607

När till och med ens syster frågar efter han så brister det ännu mer. Jag tänker inte sitta här och plåga er med min smärta eller honom. Jag tänker inte en gång utan fyra gånger nu på vad jag skriver. 

Kärleken är svår och jag förstår inte hur man kan ta allt med en klackspark när det tar slut. Fast inte de känslorna fanns kvar som jag kände ibörjan så känns det hårt och på ett sätt bevisar det också hur mycket han betydde för mig. Nog med det skitsnacket jag klarar mig som jag alltid gjort. Detta är långt ifrån den dagen mamma dog. Den dagen kommer alltid vara den värsta dagen hela mitt liv. Men samtidigt är det den dagen som har fått mig mod att inse visa saker och drar sig undan från allt skit som man fastnar i. För såhär stark har jag aldrig någonsin känt.  

Jag säger bara ett het tips till er där ute som har en partner ni håller kär. Gör aldrig det misstaget jag gjorde. Ställ aldrig för höga krav för ingen är perfekt utan bevisa istället hur tacksam du är över att ha den personen i ditt liv. 

Nu är alla bilder borta på datorn med. Detta är verkligen slutet för mig när mobilnummret, bilderna och allt jag fick av han är slängt. 

Jag hoppas med att hans vänner slutar läsa min blogg för att de är nyfikna för att se vad jag skriver om honom. Det blir aldrig något mer för nu tänker jag leva mitt liv utan honom i bilden. Och S om du läser det här. Kom ihåg att du är en hur bra människa som helst och du förtjänar all lycka i livet :)

Nu ska jag pysa ner och äta pappas goda mat sen blir det mys framför tven med Bonde söker fru ;) 

Ha en fortsatt underbar onsdag =)  

Med kärlek Lovisa. <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja du..livet är inte lätt,men vem har sagt att det ska vara det?!Som jag skrivit i en annan kommentar så tycker jag fortfarande att du verkar vara en otroligt stark person,men även den starkaste knäcks till slut och att se hur vissa kommenterar din blogg gör mig så fruktansvärt irriterad. Tror jag är lite som dig,har väldigt höga krav på min sambo,eller jag hade det förr åtminstone..många av våra bråk handlade om att jag försökte göra han till någon han inte var..men som tur var insåg jag att det höll på att krossa oss*tur* Du kommer hitta den rätta för dig när du minst anar det..sen är det ju inte helt fel att få lite tid för sig själv heller,speciellt inte när man har mycket att ta tag i för sin egen skull.Hoppas allt kommer kännas bättre för varje dag som går..Från det ena till det andra,tänkte åka till graven och tända ett ljus på lördag,om det är ok? Kram kram

2007-10-31 @ 20:35:26
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: gabbi

kärlek e verkligen inte lätt...o jag vet precis hur du känner det just nu, för så känner jag med...men livet går vidare ändå även om allt känns svårt just nu ...tänk på att din drömprins finns där ute nånstans o väntar på dej...så tappa inte hoppet ! ha en underbar kväll kram

2007-10-31 @ 21:02:56
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Jakob

Bara min åsikt, men... orimligt höga krav brukar man oftast få när man egentligen inte tycker att dom SJÄLVKLARA kraven uppfylls. Som att bli älskad. Och sedd. Och förstådd. Men det är klart... om man har saknat dom sakerna länge och från många håll kan det bli mycket för en partner att leva upp till... Fast vilken allvarligt intresserad kille gillar inte utmaningar... :)

2007-10-31 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0