Ett skepp kommer lastas . .

Hejsan snyggingar =)

Alltså när jag ser mer och mer blonda tjejer köra på sjal över huvudet får det mig mer och mer kärt. Nästa spaning är att leta efter en snygg sjal som man kan ha på huvudet. 
image1581

Kolla här. Till och med kändisar är som oss ;) Sunkiga ^^
image1582

Förr i tiden såg hon ut såhär . .
image1583

Men en som har fräsat upp sig den senaste tiden är ju denna bruden ;P
image1584

Kan ni se vem det är?

Nu är jag sådär rastlös och känner mig bara ivägen så jag sprang och snodde första bästa dator för att få skriva ett inlägg hehe ;) Ungefär två timmar kvar innan jag slutar.. Fasen vad underbart för imon börjar mitt lov :) Imon åker jag också hem men det är bara att bussen går klockan sju så jag måste gå upp klockan halv sex. Det blir tungt vill jag lova ;) 

Nu lyser solen med och de kör det vackraste på radion. Sånt gör mig glad. Vi ska snart iväg till mammas grav. Ni ska bara se vad fin den är. Jag är så glad för hennes skull att hon har det bra nu. Det gör mig glad och trygg. Jag har första gången hela mitt liv suttit bakom en ratt idag haha och hur det gick ska vi inte tala om men jag är glad att mer och mer saker börjar falla på plats för de senaste dagen har varit en plåga men sen när det tog slut var det som en sten släppte. Framtiden ser ljust ut ;)

En som också har förändras är ju allas kära stilikon Victoria Beckham.

Före:         &          Efter:
 

Kommentarer
Postat av: c

är det inte lindsay ? :)

2007-10-30 @ 17:14:53
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0