Fan så in i helvete.. Ursäkta för mitt språk ;)

Inte min dag idag om säger så ;)  Allt det jag säger blir bara så fel och detta var last time. Sista gången och ta ingen jävla skit längre Lovisa. Nej, värre än såhär kan det inte bli.. Jag skrät så jag skakade innan men skönt att få allt sagt. Vad ni än gör. Bli aldrig kär för det ställer till så jävla mycket problem men samtidigt är det underbart när det väl är bra. Jag saknar den tiden, men vi kan komma dit igen och då gäller det både att du och jag tänker på det vi pratar om.. Just det inget killsnack här inte ;) Lite håller man allt för sig själv och jag längtar till fredag då jag får träffa min S igen och innerst inne är jag allt lycklig för jag har han. Han är lätt den bästa killen som finns <3


Nu hittar jag inte kamran heller.. Som jag har letat. Jag tänkte ta och lägga in en dagens outfit men den är spårlöst borta och tiden bara rinner iväg. Jag har massor att göra så sitter jag här. Jag lovar att så fort jag har upp och vänt ner på huest och hittat den så hör jag av mig ;)  


image1293

Den här älsklingen från Odd molly får mig på bättre humör ;)



Ni som lever med en partner. Bråkar ni ganska ofta?

Alla vet att det bra över vinner det onda. Det är därför man stannar kvar..

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag och min kille har varit tsm i ca 4,5år och vi bråkar as ofta nu för tiden..men ändå vill vi inte gå ifrån varann,men nån gång tror jag att man måste ställa sig frågan om det är värt att bråka så mycket eller om man kanske måste inse att ens tid tillsammans är över. Hoppas dock att det blir bättre för er,man har ju en tendens att bråka på en annan person när man själv mår dåligt..kram kram

2007-10-01 @ 17:06:03
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag vet. Den frågan finns ofta i mina baktankar men vill jag inte ge upp så lätt för jag behöver honom och jag vet han behöver mig :) Jag hoppas det löser sig för dig med. Kramar*

2007-10-01 @ 17:10:37
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: c

åh jag vet hur de e :( blir bara massa problem...

2007-10-01 @ 17:30:35
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: isabelle

Jag vet hur det är... ibland blir det sämre och sämre ju längre tid som går men ibland är det tvärt om. Bröt upp med ett förhållande jag vart med i ca 3 år nu.. Kändes rätt surt, men det var ändå bäst så. Man tröttnar ju tillslut, eller iaf gjorde jag det, haha! Men jag tror det kommer gå bra för er, ni verkar som ett fint par iaf. All lycka!

2007-10-01 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0