Flörtning gudie, så blir du en stjärna ;)

Gjort är gjort och det är inget jag kan göra något åt saken. Jag har bara lust att döda fotografen som tog fotot. Okej? Problemet är att jag har så svårt att glömma saker men jag ska försöka för min egen skull.. Nu ska jag visa er istället mina prälor som jag har köpt. Detta blev det och allt är från Hm :)


image1303

 

Nu ska ge er lite flörtning gudie för det mår man bra av. Nu gör ni så här. Öppna munnen och blinka med ena ögat så var det klart. Det får killar att smälta jag lovar hehe i just kidding ;) Var dig själv för det kommer man långt på :)

image1305

Sen blir det leka söt med ;) Tror inte att jag är ego jag var bara på bushumör.

image1306

Puss på er <3




Plugg väntar...

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Fin jacka!

2007-10-03 @ 12:15:21
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0