Förlåt men jag var tvungen . .

haha jag fortsätter med list trenden. Hoppas att jag inte tråkar ut er allt för mycket ;)

image1515


10 favoriter:
Färg: Rosa, rött & svart.
Mat: Kyckling, Tacos m.m
Band: Gyllene tider
Film: A walk to remember
Bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig, Mias hemlighet. Böcker som berör helt enkelt och får än att tänka till ;P 
Sport: Hmm hockey såklart! Heja hv haha ^^
Årstid: Sommaren lätt!
Veckodag: Jag älskar fredagar.
Glassmak: Vanilj med krossad chocklad i eller Ben & jerry glass.
Tid på dygnet: Jag gillar kvällarna, myyys

9 för tillfället:
Humör: Suckande pga av att jag pluggat ännu..
Smak: Cola smak i munnen ;) Undra vad det kan bero på haha?
Kläder: Leggings, benvärmare och stor mysig kofta. Gos :)
Bakgrund: En trappa. Den ni ;)
Nagellack: Fransk manikyr
Tid: 19.23
Omgivning: En bror som tjötar ;P
Irritationsobjekt: Big no no

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Emelie
Screen name: öhhhh?
Husdjur: Haha mina och emeiles grodyngel.
Piercing: Tog hål i öronen när jag var runt 11 tror jag haha eller jag var nog faskien yngre ;P
Förälskelse: Det var i tvåan och jag minns hur och jag en annan tjej la små kärlekslappar i hans skåp. haha stackars kille säger jag bara..
Musik: Jag & Vicki älskade Backrets boys och min favrit var Kvein och Vickis Nick. Vi lekte också att de var pappor till vår barn som var dockor. haha vilka minnen <3
Bil: Volvo. Pappas volvo hehe.
Kyss: Den var i trean och vi körde på en långtragare.

7 senaste:
Cigarett
: Var som dum och feströkte för ett årsen.
Mat: Havregrynsgröt
Dryck: Cola light.
Biltur: Det var när vi åkte hem från stallet igår.
Kyss: För två veckor sen :( Saknar my baby i massor <3
Spelad låt: Catch the moon - Stefan Andersson
TV-program: Hockey på Tv. Räknas det?

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej nej nej de är mina vänner och de kommer de förbli. De bästa sådan <3 
Brutit mot lagen: Jo..
Blivit arresterad: Hell no..
Badat naken: Yesbox. Vem har inte det? ;O
Varit med på TV: Ohja. Bingolotto. haha status jue ;P
Kysst någon du inte känner: Fjortisperioden hör till livet. Man var så desperat :(

5 nej tack:

Kläder: Randigt
Mat: mestost. Fy fasen jag spyr av det :P
Musik: opera
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jag kramade och sa hur söta mina klasskompisar är haha inte till alla men det kommer ;)
Du kan höra just nu: Musik som spelas och lite små ljud från tven.
Du inte kan leva utan: Famjilen, vännerna & Simon <3
Du gör när du har tråkigt: Tjötar i telefon hehe ;)

3 personer:
Du kan berätta allt för: Lisa och Simon <3
Du tycker om: Simon, Lisa & mina föräldrar.
Du inte gillar: Kungen, MIss L och egoister.

2 val:
Kaffe eller te: Te helt klart.
Vår eller höst: Vår. För då är det närmande steg till sommaren :)

1 önskan: Att föralltid ha älsklingen vid min sida. Hoppas kan man alltid göra <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Menar du miss Li ?? :D

2007-10-21 @ 18:49:26
Postat av: Anonym

BACKSTREET BOYS*

2007-10-25 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0