Hallå hallå här är min underbara drömkappa ;)

Hej babes =)

image1509

Jag har nyss lämnat syrran och om några minuter börjar hockeyn. Jag längtar kan jag tala om. Det kommer bli dagens höjdpunkt annars ska jag försöka plugga så mycket som det bara går så slipper jag göra så mycket på lovet. Lov ska vara lika med lov men en pluggdag blir det allt. Sammanlagt har jag varit borta en månad från skolan så ni kan ju tänka er hur mycket jag ligger efter men det är bara att bita ihop ;) Jag är slappfia här inte haha ;) Jag är så fruktansvärt sugen på Max mat. Jag har kommit i den perioden nu. Snabbmat perioden fast får ser om jag orkar fjäska till mig något sådant hehe ;) Here we go.. Var ju på A6 igår. Jag missade bussen så jag passade på att åka dit istället för att vänta på vår dryga buss som knappt går. Åh vad jag vill ha körkort. Då slipper man det eländet :P Iallafall sökte jag förgäves efter det där peace halsbandet men tror ni inte det inte finns. Fast det är inte ovanligt tänkte jag. Samtidigt med såg jag att de skulle öppna Carlings på A6 och det glädjer mig. Jag hittade ju ett gamla presentkort för några dagar sen och av det köpte jag denna lackväska som är från Glitter, kappan är från Hm (och yes jag vet att alla andra ha den där ullkappan men den är speciellt och i MIN stil och sen är det inte där fula bältet runt omrking. Förlåt till er alla som har en sån jacka men smaken är som baken och ni får tycka vad ni om min jacka. Huvudsaken är ju att jag älskar den. eller hur?) Sist men inte minst mina benvärmare som är från Lindex och de kostar endast 29 kr.



  
  


Och detta var då dagens.. Självklart invigde jag nya jacka och väskan och denna kyla ska vi inte ens tala om men min skatt gör mig varm & het. Det ni ;)

image1510

 

Obs! Ni vet väl om att bilderna blir större om du klickar på dem.


Vad tycker ni om dagens outfit och mitt köp? Tell me babes . .

Hockeyn väntar på mig nu ;)

Hörs sen. Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: panki

Sygg! Den klädde dig!

2007-10-20 @ 16:13:42
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Annika

Jättesnyggt!

2007-10-20 @ 18:43:13
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se
Postat av: ida

grymt fin. jag letar med efter någon liknande sådan :) '

ha en bra kväll. :)

2007-10-20 @ 19:09:31
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: Lovisa

Naw tack sötnosar =)

2007-10-20 @ 19:12:54
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0