Här kommer ett skepp lastas ;)

image1449

Hej swetties haha nu skrev jag fel igen.. Det heter ju Sweeties ;) Jag ber om ursäkt för slarvfelet!


dudo. Jag har nyss hämtat hjärtat (min lillasyster) ohh hon är så söt. Hon bara sprang till mig och gav mig världens kram sen skulle berätta för alla att jag var hennes snygga och söta syster men framför allt att jag är den bästa. haha idag är jag favoriten. Hon är så rar eller ungar ÄR underbara rent ut sagt ;)

Idag insåg jag med hur mycket jag verkligen ligger efter. Det är inte lite heller om man säger så det gäller att plugga en dag på lovet om inte mer. Men jag fick reda på att min kille skulle på lan så då kan jag lika gärna passa på att plugga ;P


Hoppas att ni haft en underbar dag för det har jag ;P Måste bara berätta en rolig grej.


Vi satt på lektion och vår lärare kom in på att det är vanligt att barn onenra och det ska man få låta dem göra. Tanken låter sjuk menmen ;P Sen började min lärare prata om den dinglade saken utanför ens kropp haha. Iallafall så sa en kille i min klass (han är så go haha) Vi killar njuter av att onenra för tjejer verkar det inte skönt. Första gången jag fick tjejen att få orgasmen var hon somstel en padda och alla brast ut i skratt. Fråga mig inte vad som är roligt i det men han hans sätt på framföra saker är så kul. Han lyckas fan med allt :)


Kommentarer
Postat av: c

det va ju en unge på house :P hennes mamma trodde hon hade fått epilepsi men han konstaterade att hon onanerdae :P hon skakade bara i bilen nämligen. haha :P sött !

2007-10-17 @ 20:05:27
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Becca

stel som en fisk var de !

2007-10-18 @ 17:27:55
Postat av: Lovisa

haha skit samma ;)

2007-10-18 @ 17:40:33
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha ne hon låg där som en död fisk sa han jue ;) i think XD

2007-10-18 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0