hoho ;P

Bara för att jag är så söt och snäll så bjuder jag på ännu en lista. I just kidding men jag är på listhumör ;)

image1406


3 saker jag skäms för:
- Att jag går naken hej vilt till och från duschen och glömmer bort att grannrna kan se. Jag är så efterklok.
- Jag är sån människa som har svårt att skämmas. Men ofta händer det att jag säger fel saker i fel tidpunkt och földeljerna blir inte bra av det 
-

3 saker jag är stolt över:
- Mig själv! :)
- Min underbara familj & vänner
- Min bok

3 saker jag vill göra nästa år:
- Resa till ett varmt partyställe med tjejerna
- Köpa en hund
- Få ett lungt år med nära och kära

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

- Den dagen mamma dog
- Var shoppingrunda till Stockholm
- Första gången min kille sa att han älskade mig (A)

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
- Min mobil
- All kärlek som finns
- Tven

3 personer jag avundas:
- Min mammas mod.
- Min killes mamma. Hon lär mig så enormt mycket om allt.
- Min bror för han skiter i precis allt. Han är så stark <3



Babes, gör listan ni med ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul att läsa!:)

2007-10-14 @ 11:59:13
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0