Idol goes make over.

Det är ju torsdag idag och det är inte den bästa dagen för mig. De senaste dagarna har de blivit ganska mycket tänkade på mamma. Jag satt nyss och kollade igenom min blogg vad jag hade skrivit och jag började gråta igen för jag insåg vad jag har gått igenom och hur STARK jag är. Det är ju inte klokt. Jag är så tackam och glad att man har den inre strykan.


Jag var snabbt inne på Elins blogg med och såg att de hade stylat några från idol. Restutaltet kommer imon i Fredag tidiningen som tillhör expressen & imon är det idol med jue. Härligt härligt :) Nu har jag något längta till för nu måste jag verkligen plugga. Buhu men det är ett måste så vi hörs imon sweeties ;)


Ha en fortsatt härlig kväll <3

Här får ni en tjuvtitt ;)

image1493  

Pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah, du verkar verkligen jättestark! Jag hade aldrig klarat av något sånt.. Marcus hälsar tebax föresten=) han kom ihåg dig:P Ha det bra!

2007-10-18 @ 21:17:09
URL: http://olofssson.blogg.se
Postat av: Fia

Okej,jo jag vet vart kyrkan ligger..Tänkte åka ut dit i helgen och se om jag hittar den rätta platsen inför kommande helg när man ska tända ljus.Klart du får visa mig om du vill,tänkte skriva mitt mob nr men vill inte lägga ut det såhär,men nu verkar min msn fungera ordentligt så om du vill kan du adda mig på [email protected] så kan vi prata mer om detlajer på det viset. Ja du det är inte lätt att mista någon som stod en nära,du och dina bröder har nog fått känna av en styrka som ni kanske inte ens visste att ni hade..Och att ha en pappa som din/eran måste vara en stoooor hjälp=)

2007-10-18 @ 21:20:59
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: panki

Någon har sagt till mig att det som inte dödar en gör en starkare. Och det stämmer!
Kram på dig!

2007-10-19 @ 00:21:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Men .. är inte det där Patricia på bilden? Hon är ju inte ens med längre, och "gjort om dom" har dom ju redan gjort? Hmm :)

2007-10-19 @ 00:59:08
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0