Inga lugna puckar här inte ;P

God morgon God morgon =)

Idag är blir det inga lugna puckar direkt.

♥ Jag sak strax gå ut och ta min morgonpromenad och lämna en sak till P. 
♥ Sen måste jag göra klart svenskan.
♥ Därefter blir det att göra massa ärende på stan tex hämta min biljetter. Yes, för imon åker jag till my baby :) Jag tänkte redan säga nu att det blir inget bloggande i helgen för jag ska njuta av varje minut med min kille. Hoppas att ni har överséende för det sötnosar ;)
♥ Sen ska jag möta en snabbis Lisa för en IKEA fika :) Yummie deras negerboll haha ;)
♥ Där efter blir det ett besökt till min kära pyskolog sen ska jag hem och packa och greja.


Vad har ni för planer idag? 

image1349

Kommentarer
Postat av: Evelina

fullt upp =)hoppas du inte stressar ihjäl dig! bor ni långt ifrån varandra du o killen?
kram

2007-10-04 @ 20:02:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tycker det är rätt fult att säga negerboll. Brukade också säga det förut men slutade när jag var i 10-12 årsåldern någon gång för jag tänkte till. :-) chokladboll låter bättre på alla sätt. Ha en underbar helg! :-) / Puss, fr. Malin

2007-10-04 @ 20:35:09
Postat av: Malin

Bor din kille långt ifrån dig? Jag och min pojkvän bor ca 50 mil ifrån varandra. Det är skitjobbigt. Vi har varit tillsammans i över ett år nu, så är van. Men det är fortfarande lika jobbigt ...

2007-10-05 @ 17:00:40
URL: http://maliinslilla.blogg.se
Postat av: L I S A

Fullspäckat där :]
Snygg bild!

2007-10-06 @ 18:33:23
URL: http://lisaplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0