Lets talk about sex

Yes, igentligen vill jag vill skriva ut hur jag känner. Allt jag känner inom mig. Jag tror det är bra försöker inbilla mig det men jag är trasig. Jag försöker och försöker och jag njuter av de stunderna när jag mår bra :) Jag vill så gärna så låt mig få må bra. Snart ger jag upp.

Nu ska jag fördjupa mig om sex... Sexexperten Lovisa kommer vara något nytt i min blogg ;) Fast jag inte är så bra i det ämne men tillsammans ska vi utveckla det här eller hur? Hoho undra hur det ska sluta? För som sagt jag blir generad så fort jag hör ordet sex haha ;)

Första gången.



Jag har själv blivit av oskulden. Alldeles för tidigt tycker jag och jag ångrar djupt att jag inte väntade. Dum som man var trodde man var den sista på jorden som inte "hade gjort det". Do you know that feeling? Sen visade det sig att jag var en av de FÅ som hade gjort det i hela nian. Dör det visade sig när vi hade undersökningar och snacka om att jag skämdes. Jag kände mig så billig för jag hade gett min oskuld, min kropp till helt fel kille och en kille som jag inte ens var kär i. Jag vill bara få det gjort. Men det värsta är med att jag gjorde det också för att göra mitt x svartsjuk och grattis det lyckades jag verkligen med, men inte så som jag hade hoppas på. Allting sket sig efter mitt dumma snedsteg.

image1310


Jag vet hur man pratade om första gången. Jag minns den rätt rejält. Jag hade precis fyllt sexton och min första stora kärlek hade precis dumpat mig, (fast sen visade det sig att han ville ha mig tillbaka men jag kunde inte.) Tiden gick och förstörd som jag var sökte jag tröst i alkohol och en kväll när jag var ute träffade jag en kille och efter några minuter så var vi inne på en toa och hånglade loss rejält. Det hade bara gått en vecka så jag var jag med en annan kille. Mitt i allt så bestämde vi att ses och en kväll vi hade varit på bio så följde han med mig och det var första gången jag hade haft en kille hemma med. Jag kände direkt att det var fel och det var som jag våldtog mig själv. Det kanske låter dumt men den smärtan var obeskrivlig och det gjorde förbannat ont pga av att jag innerst inne inte ville men felet var att jag sa aldrig nej så hur skulle han veta något? Vi höll på max tre minuter sen sa jag att jag var trött men jag låg vaken hela natten och var super äcklad av mig själv. Men samtidigt tänkte jag. Var det inte större än såhär?

Så fort han hade dragit så kom alla tårar och jag grät minst i en timme. Vi fortsatte att träffas och så. Ända kännde jag hela tiden att detta var fel. Men denna kille var så snäll och behandlade mig som en prinssesa så jag försökte få mig att bli kär i honom. Men det är inte något som man kan tvinga sig i. Inerst inne ville jag bara vara kompis med honom men så feg som jag var stannde jag kvar hela 3 månader hos honom och det är tre månader som förstörde en hel del samt krossade jag ett hjärta och jag har aldrig varti så äcklad som jag var av mig själv.

Den dag jag tog mig mod att göra slut var bland de bästa dagarna hela mitt liv fast samtidigt var jag ledsen för jag hade sårat honom så hårt. När han sa att han älskade mig och att jag var hans stora kärlek blev jag helt förtvilad. Det är en tjejs dröm att höra sånt men det var en marddröm för mig.

image1311

Jag är ingen elak människa men då var jag så krossad att jag ville ge igen så jag tog första bästa kille och det är värsta man kan göra. Jag tänker ofta hur fan kunde jag göra något sånt eller vara så falsk? Jag gjorde honom och mig en tjänst när det tog slut för han förtjänade inte mig. Han var värd den bästa. Jag är nästan gald för att jag själv blev uttnyttjad en gång för det fick mig att inse massor av saker men samtidigt gjorde det så fruktansvärt ont. 

Idag är han och jag inte vänner längre och det är grymt tråkigt. Vi försökte men jag märkte att något var fel och det syndes på långa vägar att han ville ge igen och Grattis det lyckades du med.   


image1312


Det jag vill säga är vänta på den rätta och det är ingenting jag eller någon annan bara säger. Jag önskade mer än annat att min Pojkvän kunde fått den för han älskar jag verkligen och han är den rätta. Do stupidthink again som rektorn säger i Eva och Adam haha ;P

Ni som har blivit av med oskulden hur var första gången för er?
Ni får gärna vara anoyma om ni vill det ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Eftersom att jag har tillhört jehovas vittnen förut så har jag haft den uppfattningen att man inte ska ha sex innan man gifter sig..har aldrig varit nå problem för mig att neka till sex för jag är inte den som faller av grupptryckt direkt,och glad är jag för det..för när jag sen träffade min sambo vid 17års ålder så var jag oskuld och även han(trots att han är äldre än mig),så vi gav det finaste till varann och det kommer vi alltid ha med oss..är ju ett par än idag=) Första gången var inte alls farlig tyckte jag,gjorde inte ont eller nått..och vi höll på i 2 TIMMAR!!!hehe

2007-10-02 @ 19:01:12
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Lovisa

hehe era sötnosar :) Vad kul att du delade med dig ;P

2007-10-02 @ 19:05:02
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Alexandra

känner också som dig ibland, att det hade vart roligare att vänta! men jag tycker absolut inte du ska känna dig bilig osv. Jag tycker att alla tar de så stort, jag tyckte inte de var nån stor grej! Roligare att ha lite experiens i framtiden när man mötter den rätta :) hehe :D

2007-10-02 @ 19:28:49
URL: http://alexandrahs.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag går på ED och känner inte för att skriva ut min namn såhär. Men jag var tolv år när jag förlorade min oskuld. Det var med en kille som jag hade varit kär i, i många år. Han var äldre och hade haft sex med många innan mig. Jag var nyfiken på sex men kände också att jag var tvungen att ha det med honom för att få "behålla" honom.
Jag kommer aldrig glömma smärtan, det gjorde otroligt ont och jag märkte när jag kom hem att mina trosor var röda av blod.
jag ångrar att jag gav bort min oskuld så tidigt, jag känner mig äcklad av de killar som varit om man kan säga " i mig", man borde väntat, man borde ha varit strängre i sina yngre dagar! Det possitiva om man skall hitta något är vell att jag har blivit erfaren med tiden och det har jag ju självklart nytta av nu tillsammans med min pojkvän. Både han och jag älskar, verkligen älskar vårat sexliv men hur fint och underbart hade det inte varit om han hade varit den ända!! jag skulle jag hellre vilja bli erfaren med tiden tillsammasn med min nuvarande pojkvän, som jag har ett stadigt och ett seriöst förhållande med.
En sak att komma ihåg: "Man är som ett äpple och man kan säga att varje kille som man har sex med
tar en tugga på detta äpple och när man då sedan träffar den rätte så kanske det bara är en äppelskruttkvar"
Ta hand om dig! Kram

2007-10-02 @ 20:06:38
Postat av: jossan

oj.. vilken berättelse.. vad jobbigt att känna att man blivit av med oskulden med fel person. men samtidigt, du har hela livet på dig att hitta en som du verkligen vill göra det med, du kanske redan har hittat någon. man ska inte hänga upp sig på en sådan sak. modigt av dig att gå ut med detta!

2007-10-02 @ 22:09:42
URL: http://joseefinare.blogg.se
Postat av: Anonym

Första gången var med min "första riktiga pojkvän" .. vi var oskulder båda två, och jag var döööökär såklart. men det var ju inte "bra" sex om man säger så .. haha han darrade som ett as och svetten rann över hela hans rygg och jag var skit lycklig och tänkte att han var så nervös för att han tyckte så mkt om mig, (hohojaja var lycklig och naiv man va) .. Iaf .. Jag ångrar det inte, även om inte han var den bästa killen, det var Vi då! Det kändes typ ingenting .. och det berodde inte på "da penis" .. jag lovar ;) jag trodde väl bara att det skulle göra skitont, men så var inte fallet, det kändes inte ett piss, jag hade väl väntat läääänge antar jag på den dagen ;) Kram & hej!

2007-10-02 @ 23:49:27
Postat av: Jenny

Första gången var med min "första riktiga pojkvän" .. vi var oskulder båda två, och jag var döööökär såklart. men det var ju inte "bra" sex om man säger så .. haha han darrade som ett as och svetten rann över hela hans rygg och jag var skit lycklig och tänkte att han var så nervös för att han tyckte så mkt om mig, (hohojaja var lycklig och naiv man va) .. Iaf .. Jag ångrar det inte, även om inte han var den bästa killen, det var Vi då! Det kändes typ ingenting .. och det berodde inte på "da penis" .. jag lovar ;) jag trodde väl bara att det skulle göra skitont, men så var inte fallet, det kändes inte ett piss, jag hade väl väntat läääänge antar jag på den dagen ;) Kram & hej!

2007-10-02 @ 23:49:59
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Jenny

& tack söta du föresten, för din kommentar! *kram tillbaks*

2007-10-02 @ 23:54:11
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: c

första gången va me en kille som var ganska mycket äldre. jag va 15. jag hade känslor men inte han. det kändes bara konstigt och jag minns efteråt att han gick ut och rökte.
jag va öm och ångrar mig något starkt. jag har inte varit med många (3) men dom jag har varit med (förrutom en) har jag ångrat. och han var min pojkvän. ibland gör man dumma saker och jag trodde väl det va coolt att ha sex.

2007-10-04 @ 20:48:59
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig så himla mycket i det du säger. Jag har precis fyllt 17 och jag är oskuld, det känns som om det bara är jag :/ för alla i klassen pratar om det, men eftersom jag bor i en liten stad så vill jag inte bara hoppa i säng med vem somhelst, utan jag vill tycka om personen, men samtidigt vill jag även ha sex :/

2007-10-08 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0