Lista dags ;P

Med mat i käften så passar jag på att köra en lista. Jag tycker sånt är fruktansvärt kul haha det är kanske därför jag gillar när människor intervjuar mig. Hmm vilket syndrom hell yeah ;)

image1501


1. När gick du upp idag? 
Idag gick upp runt nio snåret :)
2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter helt klart. Jag gillar bling bling grejer ;P
3. Senaste filmen du såg på bio
Hmm det var den där när chuck möte larry :)
4. Favorit-TV- program?
haha tro de eller ej. Ensam mamma söker är en hit just nu pga av att jag älskar att se Per och han är från Gävle med. Ett stort plus i kanten ;)
5. Vad åt du till frukost?
En bagett med massor av grönsaker på. Yummie!

6. Vad är ditt andranamn?
Alexandra
7. Din favoritmat?
 Tacos
8. Vilken mat gillar du inte?
Hmm jag gillar det mesta men för stark mat är ingen höjadre.
9. Favoritchips?
Lantchips helt klart.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Pappas bräna skiva med gamla godingar ;)
11. Vilken bil kör du?
Har ingen bil just nu,
12. Favoritmacka?
En bagett med vitlöksmör och ägg på. Åhh
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Människor som ser ner på folk och tror att de är bättre än alla andra.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Just nu är jag inne i en period som jag älskar klänningar och leegins. 
15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Lätt till Usa med älskling och Hawaii med tjejerna :)
16. Favoritklädmärke?
Hmmm har inget speciellt så men chanel gillar jag men tyvärr är det alldeles för dyrt för min budget.
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Jag är faktiskt nöjd med läget som det är för det är ingen idé att älta allt gammalt. Shit happends.!
18. Favorittid på dagen?
Kvällarna är helt klart bäst.
19. Var är du född?
På BB
20. Vilken är din favoritsport att se på?
 Hockey när Hv 71 spelar ;P 
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
 Öhhh?
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Hänger inte med i svängarna ;)
23. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi <3
24. Fotboll eller ishockey?
Ishockey.
25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
 Jag är både och ;P Fast det beror på vilken sida jag har vaknat på.
26. Pedikyr eller manikyr?
 Manikyr, jag är beroende av det.
28. Vad ville du bli när du var liten?
 Jag ville jobba med vägar som pappa gjorde.
29. Bästa barndomsminnet?
När jag fick min röd barbie bil och de tiderna med min förre detta bästis Emelie.
30. Varit i Afrika ?
 Näe men vill gärna dit :)
31. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
haha ohja ^^
32. Varit med om en bilolycka?
 Yes eller bussolycka.
33. Favoritdag i veckan?
 Fredagkvällarna är bäst. Då vet man att en skön helg väntar framför än.
34. Favoritrestaurant?
Om jag ska vara ärlig gillar jag snabbmat bättre än resturang mat. Men grekisk är gott ;P
35. Favoritblommor?
 Rosor
37. Favorit-snabbmatsrestaurant
 Max & Mc.D. det är svårt att välja ;)
38. Äger du en cykel?
 Näe för syrran fick den.
39. Vem fick du senaste mailet från?
 Reklam från kyssjohanna.
40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Hm har allt.
41. Läggdags?
När det är skola måste jag ligga i säng runt nio annars blir jag så fruktansvärt seg pga av att jag går upp fem när jag börjar åtta. Det är den jäkla bussen fel hehe ;)
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
 Hmm från hon som äger spes.
43. Senaste personen du delade en middag med?
 Familjen
44. Vad lyssnar du till just nu?
 veteifasen vad det är för låt. Men den handlar om en flicka.
45. Favoritfärg?
 Rosa, rött & svart
46. Hur många tatueringar har du?
Inga för tillfället men en vacker dag ska jag våga mig skaffa en sådan :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ett av mina mellannamn är alexandra=)

2007-10-20 @ 11:56:45
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Elin

Denna snor jag:P

2007-10-20 @ 13:48:39
URL: http://olofssson.blogg.se
Postat av: Malin S

Vad är skillnaden mellan Coca-Cola och Pepsi? Nu blev jag as-sugen på det... ;) hejdååå

2007-10-20 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0