Lista is the shit

image1446


Har du pojkvän/flickvän?

Ja, det har jag, underbar sådan :)
Är du kär?
Klart jag är!
Hur tidigt stiger du upp?
Det beror men när det är skola blir det fem för jag ska hinna med den jäkla bussen som tar en timme =/
Vem/vilka vet mest om dig?
Mina närmaste vänner & familj
Gillar du att slåss?
haha räknas kuddkrig?
Vad ska du göra ikväll?
Jag ska kolla in det nya nummret av SOLO sen ska jag snacka med mamma m.fl. därefter ska jag kolla på film sen blir det nana kudden.
När var du senast full?
Full och full ;P Men sist Adam och dem var här vatt det lite drickande.
Har du utländska föräldrar?
Nej det har jag ickpicke ;)
Var har du ont?
I själen
Är du bra på att måla?
Det beror på vad det är men jag förtjänade VG i bild tycker jag =) Så lite talang har jag allt ;P
Vem kramade du senast?
Min lillasyrra
Vad längtar du till?
My boyfirend <3 & få hälsa på mammas grav.
Favoritalkohol?
Cider och blandad Vodka.
Vad heter dina husdjur?
Mina och mina men vår häst heter Orient sen har vi 9 kaniner eller något likande. Min syrra har hand om dem ;)
Har du körkort?
Nej men imon börjar jag med terion hehe pirrigt värre! ;)
Favoritgodis?
Djungelvrål & Tutti frutti
Sparare eller slösare?
Slösare tyvärr ;P
Har du några homosexuella vänner?
Nope men har en kompis som är bi :)
Bio eller promenad?
Det beror på vilket humör jag är på. Men bio är super mysigt.
Är du kittlig? 
haha som fan
Rädd för insekter?
Usch, gillar dem inte men jag är inte rädd för dem.
Anser du att du är stark?
Ja, det gör jag. Efter allt jag har gått igenom är jag glad att jag orkar gå vidare. Det kallar jag stark!

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

Kul med listor.

2007-10-16 @ 18:22:37
URL: http://bebisnoja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0