Med vandrade steg

image1374


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Alla mysade kramar jag fick.
-Vad gjorde du för 15 min sedan?
Jag sprang och letade efter syrran min. Hon är sån busunge<3
-Det sista du sa högt?
För sjutton bullar vart är du??
-Vad ha du druckit idag?
Massor av saft och cola. 
-Vad var det senaste du åt?
Hemgjord hamburgare. Yummie :)
-Vad var det senaste du köpte?
En hängselkjol från Gina tricot.
-Vad är det för väder hos dig nu?
Just nu är det svin kallt men solen lyser =)
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 
Jag har så svårt att bli kär så no =/
-Sover du tungt?
Alldeles för djupt. Jag skulle aldrig höra om det var inbrott ;O Därför har man tre ring klockor som ringer annars vaknar jag aldrig. När jag väl somnar får jag min skönhetsömn.
-Drömmer du mardrömmar?
Näe inte den senaste tiden men vem gör inte det? hehe ;)
-Trivs du med ditt jobb?
Ohja :)
-Favoritlåt just nu?
Touch me - Gunther Den får mig att shacka på movsen ;)
-Vad ser du om du tittar till höger?
Himlen :)
-Vad ska du göra härnäst? 
Jag ska glo på den sista beck filmen :)
-Höger el vänsterhänt?
Höger
-Favoritgodis?
Chocklad med nötter i och plockgodis.
-Favoritsnacks?
Helt klart popcorn och salta kringlor (Jag har ju gluten så det smakar som slata pinnar.)
-Kläder just nu?
Pyjamas byxor och en stor huvtröja ;) 
-Morgon eller nattmänniska?
Det beror på. Jag är mittimellan ;P
-Vad är viktigast för dig?
Att mina nära & kära mår bra.
-Är du kittlig?
om jag är.. ;)
-Snarkar du?
När jag är förskyld gör jag konstigt nog det.
-Stjärntecken?
Stenbock
-Äckligaste insekten?
Helt mygg och sånt. Jag hatar dem :(
-Längtar du mest efter just nu?
Höstlovet och min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0