På andra sidan lyser solen =)


image1533

Tråkigt men sant.
Jag trodde inte jag skulle behöva blocka någon men nu fick jag nog. Gång på gång få massa skit av en person som sitter där bakom skärmen och tror hon är skit häftig. Undrar om du mår bra att trycka ner mig? Grattis du lyckades. haha glöm det gumman ;P Dig skiter jag totalt i men hör här nu. Jag bloggar för jag tycker det är kul. Gillar ni inte det ni ser så DRA. Töntar som dig är inte ens värd en titt på min blogg ;)

Jag får nästan ångest när jag inser vad jag har skrivit. När jag väl är arg för stunden kan det komma ut för mycket och det gäller att jag passar mig i den fronten och tänker noga igenom innan jag sårar någon. Hur jag skulle jag bemöta detta om det var S som skrev det om mig? Lätt att vara efterklok ;) Detta är verkligen fel sida som jag måste jobba med. Jag säga för mycket ibland och sen inser jag hur dumt det var.. Icke bra men övning ger färdighet.

Shit mama vad jag är trött och nog med det. Jag har gjort många tabbar idag. Vi har ju folk från skottland i vår klass nu och självklart fick man höra att svenska tjejer är så söta. Hör ni det sweeties? Satsa på skottisar hehe ;) Med min engelska kommer man inte långt så de måste tro att jag var helt dum i huvudet men jag försökte iallafall ;P Och när jag försöker blir det oftas fel med men jag ger inte upp i första taget. Det roligaste var när han skulle förklara mig hur jag skulle göra så fick Jonas komma in och vara en tolk. Men ju mer jag fattar ju roligare blir det. Alla är bra på olika saker och engelska är inte mina starka sida.

Måste bara visa er hur söt man kan bli med flätor ;)

image1534

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du blockat? SNÄÄÄÄLLAAA INTE MIIIIG HAHAHAH

2007-10-22 @ 21:22:05
Postat av: Becca

Hoooon är ju bara sååå söt :)
Och det är du med Lovve ! :D

2007-10-22 @ 21:40:16
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0