Såhär såg jag ut idag

Sweet home albama är vad det är.. Jag har aldrig haft sådan längta förut att vara hemma och i sista stund hann jag med bussen. Åh jag är så glad att turen börjar vara med mig. Tack och lov för det. Mitt i allt så hittade jag en super fin skinnjacka :) Jag har redan två så detta köp var onödigt men jag blev helt kär i denna så jag nästan funderar på att sälja min andra bruna skinnjacka som jag köpte på Veromoda för ett tagsen. Jag är inte riktigt hundra på det än.. Jag tror jag behåller alla tre. Fast någon ny vinterjacka blir det inte. Jag har letat röven efter en men hittar inte någon så än så länge får jag köra på alla mina skinnjackor och en super tjock kofta under. Hm hade förresten fått in super söta vita vantar men jag har redan så många par vantar så det skippa jag.. Jag börjar mer och mer känna mig redo att möta vintern ;) Here we go...

image1300



Vad tycker ni om dagens outfit?  

Kommentarer
Postat av: Lisa

gumman vad har du köpt din skinnjacka????....den var fin. Annars kan jag köpa din jacka från veromoda hahaha, sälj den till mig jag köper hahaha.

2007-10-02 @ 19:07:09
Postat av: Anonym

SÅ snyggt!

2007-10-02 @ 23:40:09
Postat av: Lovisa

man tackar :)

2007-10-03 @ 16:32:28
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är så snygg!!! Du e 1.80 va? Jag är 176 cm, och är längst i klassen. Alla håller på och pratar om läng och när jag sa att jag vill bli längre, tup 1.80 så sa alla tp: Vaaa?? Aldrig i livet att jag vill bli det typ. Det vill verkligen jag! Och killar föredrar långa enligt undersökningar :D

2007-10-05 @ 18:38:57
Postat av: Lovisa

hehe hallå du :) Tack för det. Jag är en 179 om man ska vara rätt exat och jag trvis utmärkt med det.

2007-10-08 @ 10:16:12
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0