Senaste kändis - möss koll !

Hej again sweeties =)

image1598

Jag har precis varit och hämtat syrran som har vatt på halloween fest och jag fick nyss reda på med att jag ska jobba på lördag. Så snäll som man är så är det klart att jag ställer upp hehehe ;) Kolla in Ashelys skor. De är inte leka med ;P haha om jag skulle ha på mig dem så skulle jag vara runt två meter lång skulle jag tro. Sen skulle mina fötter vara brunta på en kvart ;O



Medan jag surfar runt hittar jag ur söta modellbilder på Gemma Ward. Den tjejen är ju så där sockersöt.

image1597
image1596

image1599

Visste ni förresten att pälsmössan är den senaste mösstrenden och när man ser Gemma och andra söta tjejer som bär på dem så tänker jag bane me bli snygg i vinter och köpa en fuskpälsmössa. Så är det bara och mina öron lär inte frysa i år som de har har fått göra de förra åren ;) Andra som hackar på trenden.

  

Ni som inte kan tänka er pälsmössa så finns även dessa pärlor som är heta ;)








 



Men erkänn att pälsmössan är snäppet snyggare so gor for it. Second hand är ett väldigt hett tips ;)



Tror du att du kommer köra på pälsmössa i vinter?

Kommentarer
Postat av: c

jag har redan köpt min :P hehe

2007-10-31 @ 20:41:01
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0