Strul som vanligt

Jag förstår inte. Precis jag förstår mig inte på mig själv. Jag var så nära men jag är glad att jag åkte dit men sen brast allt igen. Jag grät så mascarn kladde och folk måste trott att jag var tokig men jag tror att detta var slutet för nu börjar det hända andra bullar =) Det bästa tipset jag har att ge när man mår dåligt är att se sig i speglen och kolla djupt i ögonen och peppa sig sjäv...

Just nu sitter jag på biblan och har hittat boken Gömda. Äntligen kan jag läsa ut den. Det känns som turen börjar vända nu ;)

PS! Jag försöker lägga upp bilder med men det är strul på blogg.se Ovanligt va? Hell no... Så fort jag är hemma lämnar jag fotspår.. Måste springa till bussen nu...


Puss Lovisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0