Tada ;P

Hellu everybody =)

image1496

I am back hehe jag hade en gäst skrivare idag och det blev min underbara vän becca som fick det ödet ;) Jag har iallafall nyss kommit hem från A6. Och vet ni vad jag hittade? Min dröm jacka men det värsta är att jag inte har de pengarna men jag ska ha den så är det bara. Det är precis såna jacka jag letade hela vintern förra vintern och det var på tiden att man hittade den. Jag ska göra ett försök igen och höra om inte jag kan få lägga undan den ett par dagar pga av att jag vet att den kommer inte finnas sen. Seriöst så börjar jag lipa om den inte finns kvar för jag har så förbannat svårt att hitta en vinterjacka och när man väl gör det så har man inte pengar. Det är la typiskt ;P

Låna pengar vill jag helst inte. Jag får sånt dåligt samvete då men om det är ända utvägen så får det blir så.

När jag satt bussen hem så träffade jag en utliggare. Det skär verkligen hjärtat att se såna människor. Han gick och kollade i soppor efter mat och själv sitter man och längtar efter en jacka. Ahhh fy fan man han fick min pantflaska. Alltid något oh det var kul att se hans ögon lysa. Härligt att göra människor glada :)

Dags att ringa till Hm och höra. Håll tummarna nu för mig mohahaha ;)


See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0