Tandläkarskräck

Hej babes =)

image1566

Jag har så förbannat ont så jag tror jag spricker snart alltså ;P Kan ni gissa vart jag har varit någonstans?


Precis hos tandis . . Jag som redan har skräck att gå dit men det blev värre nu när jag fick möta henne. Först så gav hon ingen bedövning och sa inte heller att hon skulle laga en tand. Utan bara körde på utan att fråga ens hur jag mår? Tillslut fick jag nog och började skrika lite smått och då regerade hon. Vill du ha bedövning var det första hon sa? Klart jag vill ha det så jag sen tryckte hon bara in den där jäkla nålen och log. Sen fick JAG fråga vad hon hållde på med och då började hon öppna sin söta mun och tala om att hon skulle laga ett hål. Kunde hon inte sagt det för början och gett bedövning så skulle jag slippa känna den där jäkla värken. Jag har aldrig gnällt över att laga för det är så illa att jag är van. Jag måste verkligen börja skärpa mig för jag tänker aldrig hela mitt liv låta henne röra min mun igen eller laga ett hål. Detta var bland de värsta jag har varit med om.

Usch ska gå och tycka synd om mig själv nu men först måste jag till skolan och hämta min bok. Tror ni inte jag glömde boken som vi ska ha till provet imon? Grattis Lovisa haha ;P


Har ni tandläkarskräck? Välkommen i klubben i såna fall ;)



Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: Mackan

tandläkaren är inte poppis asså :P

2007-10-24 @ 17:36:38
URL: http://mackanpebe.blogg.se
Postat av: gabbi

usch o gå till tandläkarn e det värsta som finns asså!

2007-10-24 @ 17:44:55
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Annika

Nä, nån tandläkarskräck har jag inte, fast det kan ju bero på att min tandis är väldigt bra. Den du var hos verkar ju lite konstig.....man brukar väl ändå berätta att man ska laga en tand innan man sätter igång?
Hoppas det onda går över snart.
Kram

2007-10-25 @ 11:30:43
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se
Postat av: Lovisa

Usch, vad jobbigt det låter!
Ha det bra!

2007-10-25 @ 12:54:48
Postat av: ida

jag hatar tandläkare, :(

ha det bra. :) kram

2007-10-25 @ 14:23:27
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: Mackan

Per Brahe;)

2007-10-25 @ 15:47:37
URL: http://mackanpebe.blogg.se
Postat av: Anonym

"Jag har aldrig gnällt över att laga för det är så illa att jag är van" FYFAN VA ÄCKLIGT! palla ha så jävla dåliga tänder :S men de passar resten av ditt utseende din bonne

2007-10-25 @ 18:39:31
Postat av: ia

Fy .... vad FEG du är som inte ens vågar tala om vem du är, men gnälla kan du. Om du tycker att Lovisa är så ful och äcklig behöver du ju inte läsa hennes blogg!

2007-10-25 @ 21:31:48
Postat av: Sandra heter jag

Sandra heter jag om du nu måste veta och går peset. mer än så ger jag inte ut till någon över internet

2007-10-25 @ 21:39:16
Postat av: Lovisa

Alltså skaffa dig ett liv än hänga här och försöka trygga ner mig gumman ;) Jag ska gå till peset så du kan ju kolla efter den som är snyggast haha ;)

2007-10-26 @ 10:42:32
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Rebecca

till er som skriver massa dumma kommentarer : har ni inget bättre liv än att sitta och trycka ner andra ? ni är bara avundsjuka för att Lovve ser mkt bättre ut än er och har det mycket bättre. Dessutom så tar hon inte ens åt sig av vad ni skriver för hon vet att det INTE är sant ! och bonne , var de det värsta du kunde skriva, herregud *asg*
skaffa er ett liv för fan !

Love du är en underbar vän jag älskar dig glöm inte det ! :)

2007-10-26 @ 20:17:45
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: Rebecca

Lovve*

2007-10-26 @ 20:18:41
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: Anonym

"och bonne , var de det värsta du kunde skriva, herregud *asg*". det värsta? nej, jag letade inte efter det värska jag kunde skriva heller, det var bara raka sanningen.

2007-10-28 @ 12:26:51
Postat av: Pelle

usch vilket hemskt besök för dig. var det första gången en lagning var så hemsk eller det kanske var första lagningen någonsin?

2007-12-16 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0