Uppe med tuppen

Hejsan sötnosar =)

Jag hoppas att ni fick eran skönhetsömn inatt. Det fick jag allt ;) Åh vilken bra film de visade igår på tv 3. Mona lisas leénde. Den är verkligen se värd kan jag tala om. Som vanligt somnade jag mitt i filmen men tack lov att man har en bror som kan ladda ner den åt mig. Såg ni den igår eller?



Vet ni vad jag gör? Jobbar ;P Tro de eller ej första dagen på lovet var man lätt uppe med tuppen. Men vad gör man inte för pengar hehe Självklart fick kamran hänga med så ni får hänga med en dag när jag jobbar hos morfar. Vi hörs sen och ha en underbar dag. 

Vad ska ni göra för bus idag då?



Puss & kram Lovisa fisa ;) 


Kommentarer
Postat av: ida

jag såg den, den var jätte bra.

haha vet du vad jag drömde om inatt? :O haha jag drömde om dej. :P

ha det bra,kram

2007-10-29 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0