Vem skulle säga nej till denna kroppen?

image1587

Kommentarer
Postat av: c

åååh vilket paket ! ingår kalsongerna ? ;)

2007-10-30 @ 17:13:51
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: matilda

men asså, har inte du pojkvän som du påstår dej älska mest av allt? tycker du skriver lite märkliga saker i din blogg, om killar sex osv. och du har pojkvän? hmm skumt

2007-10-30 @ 18:47:45
Postat av: Lisa

Matilda!! Hållkäften. Lovisa får skriva vad hon vill på SIN blogg.Man blir så jävla trött på såna som dig. Ska hela jävla tiden kommentera om det minsta lilla. Hon har ej bett om din jälva åsikt. Jag tycker att du ska skaffa dig ett liv förfan! Du har ta din kommentar o köra upp den nånstans!!

2007-10-30 @ 20:03:04
Postat av: c

uppenbarligen inte läst alla inlägg. förresten så får man väl tycka att andra killar är snygga även om man har pojkvän ? :P

2007-10-30 @ 20:04:06
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: matilda

hahaha skulle aldrig kommenterat. småbarn i 12-15års åldern som sitter och försvarar henne, naw så gulligt haha! nej men jag själv har ju ett seriöst förhållande, är 20 år och lite mognare så kasnke därför jag bara tycker att de är konstigt att man skriver om sina gamla ligg och likande, inge illa menat små barn ;)

2007-10-30 @ 20:42:07
Postat av: Lisa

Vadå småbarn!! Det verkar vara som att du är ett barn! Om du skulle varit mogen
lillavän så kanke du skulle aldrig skrivt denna kommetar! och jag bryr mig inte om ditt jävla förhållade. Detta handlar inte OM dit liv. Det är inte du som skriver. utan det är Lovisa som för skriver för att det är hennes BLOGG. och inte DIN. Du kanke är 20 år men i din hjärna verkar en treåring. plus om du var smart så skulle du kanke läsa alla inlägg inann du dömmer Lovisa!

2007-10-30 @ 21:09:03
Postat av: matilda

hahahaha de här är kul tycker jag.. enda anledningen till att jag skriver förstår du ;) och om det nu är henens blogg, varför skriver du då svar på en kommentar som jag skrivit till HENNE? du vet hon som äger bloggen? hahha lille vän

2007-10-30 @ 22:32:11
Postat av: gabbi

men gud du matilda? du e så omogen så det finns inte...

2007-10-30 @ 22:33:28
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: matilda

nää de finns inte.. helt sjukt :) så kul me er småbarn, de enda ni har i ert försvarsförråd är "du är så omogen".. haha

2007-10-30 @ 23:48:51
Postat av: S

matilda:
om du hade varit lite mer uppdaterad hade du vetat om att lovisa och hennes pojkvän har gjort slut. Hon har all rätt i världen att tycka att han är snygg. Men du måste vara väldigt "fastklämd" i ditt förhållande eftersom att du tydligen inte får tycka att andra ser bra ut. stackars dig, dags att uppdatera hjärnan lite ?

2007-10-31 @ 00:12:09
Postat av: Lisa

Matilda! det är klart att vi tycker att du e omogen! Som du beter dig. Du ska vara 20 år. harregud. Ett åsna är smatare än dig.
Plus Lovisa är min bästa vän! det är klart att jag ska försvara henne som såna som dig! O tror mig Lovisa kan försvara sig Själv. Och mer Hjärna än dig. joo din jävla kommentar var till henne men jag ska inte bara sitta se när folk ger henne skit.

2007-10-31 @ 07:22:35
Postat av: matilda

Haha vet ni vad, jag tar inte åt mej ett skit av de ni skriver. ni är små töntar hela högen som sitter och ser upp till henne.. de ja tycker är så jävla kul ;)
jag är absolut inte fastklämt, ja o min pojkvän älskar varandra mest av allt och de finns ingen annan för oss , de är underbart ;)
jasså dom har gjort slut nu.. njaa lte svårto
veta fan me tanke på att dom är tillsammans i ena inlägget o inte i andra. jaja kul diskussion pusss puss på er små gummor :)

2007-10-31 @ 11:56:56
Postat av: Emil

tycker kommentarerna börjar sväva ut lite nu. handlade det om killen på bilden?
men lite roande att läsa era inlägg.
stå på er, båda sidor.
och förresten man är inte fastklämd om man älskar den man är ihop med, då kan man tänka sig leva med perssonen resten av livet.

2007-10-31 @ 13:34:27
URL: http://fmil.blogg.se
Postat av: S

Emil :
precis, men då måste man ju också få tycka att andra ser bra ut.
Och matilda ingen är här för att ödsla tid på dig utan för att försvara lovisa som honkan göra själv, men ibland behövs det fler när ett virus kommer in på hennes blogg, lilla gumman, jag är precis lika gammal som dig och har ett fast förhållande och jag får gärna tycka att andra ser bra ut utan att min sambo tycker att jag inte ser åt honom.
tack för mig , hoppas du får ett väldigt "bra" liv .

2007-10-31 @ 13:43:46
Postat av: c

åldern säger ingenting om mognad. finns 30 åringar som är omogna och det finns 15åringar som är väldigt mogna. och bara för att man är i ett seriöst förhållande betyder inte det att man är mogen. du visar tvärt om eftersom du själv säger att det är kul och käfta som du gör nu. enligt mig så lägger inte mogna personer sina näsor i blöt och kastar skit på folk utan vidare.
detta är som sagt Lovisas blogg och hon skriver om hennes liv, åsikter och annat som är personligt. hon ska inte behöva rätta sig efter andra. och att du ens försöker visar också bara vad du är för sorts person.
sen förstår jag inte heller vad det är för töntigt att se upp til en person, i detta fallet Lovisa ? och man ens orkar bry sig om att andra gör det ?
nä. jag tror nog fröken matilda bör tänka på vem hon kallar omogen eller inte.
och uppmärksamma i min kommentar att jag aldrig har påstått att jag är mogen, vilket matilda gör.

2007-10-31 @ 16:11:45
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: matilda

haha joo så finns de ju omogen på olika sätt. jag har inte kallat någon omogen. bara småbarnen som gjort :) jovisst får hon skriva vad hon vill MEN kommentarsfunktionen då? vad är den till för menar du? joooo att läsarna ska få ha SINA åsikter om inlägget..såå upp yours, orka ens skriva emot er töntar här alltås haha, jeje kul var det ;)

2007-10-31 @ 16:46:04
Postat av: Lovisa

Visst Matilda du har rätt att få säga din åsikt och jag har rätt att få skriva vad jag vill för det är min blogg det handlar om och NEJ jag har inte någon pojkvän längre. Vi har gjort slut. Så nu vet du det ;)

2007-10-31 @ 17:06:00
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0