100 saker om mig

Läs och njut.. Enjoy ;)

1. Jag är otroligt mån om mitt utseende
2. Jag är beroende av skönhetsprodukter
3. Jag lever periodvis i depressioner
4. Jag har ett hjärta av guld (Iallafall min nära och kära åsikt)
5. Jag har fyra syskon och är äldst av dem.
6. Jag har alltid haft svårt för skolan
7. Jag har alltid varit glutenallgrik
8. Jag har unga föräldrar och det ser jag bara massa positvit på.
9. Jag har lite spår av dyslexsi. Det kanske märks haha?
10. Jag är envis som en björn
11. Jag älskar att dränka saker med mycket fett.. Fetbomben is the shit!!
12. Jag har glasögon fast jag hatar dem. Jag ska snart inhandla ett par linser istället
13. Jag har aldrig flygit men jag har ju heeela livet framför mig ;P
14. Jag har aldrig ätit sushi
15. Jag fullkomligt älskar böner
16. Jag är bra på att peppa folk, att få de att må bra
17. Jag har tränat fotboll i sju år
18. Jag har hållt i en orm. Den ni ;)
19. Jag håller på att skriva en bok
20. Jag ser upp till min mamma fast hon inte är vid liv idag. Hon kommer alltid vara den bästa <3
21. Jag är otroligt barnslig
22. Jag har alltid varit otroligt social
23. Jag älskar att fika på ett mysigt kaffé och kolla in allt folk
24. Jag älskar att gå ut och dansa med lagom mycket alkohol i kroppen.
25. Jag hatar messost. Fy faro ;O
26. Jag är en riktig flörtfia ;)
27. När jag var liten ville jag jobba på Vägverket för jag har alltid varit pappas flicka.
28. Mina föräldrar skiljde sig när jag var runt 1 och halvt år.
29. Jag hatar att bråka och ha ovänner
30. Jag har ALLTID gått min egna väg, passar det sig inte så får det va!
31. Jag hatar rökning och gör allt för att stoppa det hos folk
32. Fisar är det mest avtändade som finns
33. Jag har alltid försökt behandla andra så som jag själv vill bli behandlad.
34. Jag har haft flera rykten efter mig, att folk bara orkar brukar jag säga ;)
35. Jag har mina föräldrar som läser min blogg
36. Jag har alltid sjungit i duschen så länge jag kan minnas
37. Jag har väldigt svårt att lita på människor, tyvärr..
38. Jag är väldigt snäll och alltid glad
39. Jag älskar debatter och man får säga precis vad man vill.
40. Jag är otroligt pratglad som människa.
41. Jag hade världens bästa mamma som stöd
42. Och världens bästa familj.
43. Jag har världens bästa pojkvän som kan få mig att gråta av lycka.
44. Jag har varit världens sport tokiga tjej, men jag insåg att det inte var jag efter några år!
45. Jag älskar att gå på bio
46. Jag älskar mysiga hemmakvällar
47. Jag har svårt glömma saker och kan älta de alldeles för länge.
48. Jag såg mig som Pamlea Andersson när jag var liten ;O
49. Jag har alltid fått höra att jag är stark
50. Jag har alltid haft en dröm att starta ett modernt barnhem för alla ungdomar och barn som har det svårt.
51. Jag är mån om att äta mycket vitaminer och sånt
52. Jag försöker tänka positivt och om en dum tanke kommer upp försöker jag lura hjärnan.
53. Jag har massor av underbara människor i min omgivning
54. Jag har alltid varit väldigt ödmjuk
56. Jag är ganska svartsjuk..
57. Jag är väldigt sällskapssjuk
58. Jag blir lätt sårad
59. Jag har många mål och drömmar
60. Jag har nog Sveriges snyggaste ben. Haha utan att skryta men jag älskar dem :)
61. Jag är inne i mitt längsta förhållande och nu är det snart 1 år och mer ska det bli för jag är KÄR<3
62. Jag glömmer aldrig min första stora kärlek
63. Jag har väldigt svårt att bli kär men lätt att bli förälskad.
64. Jag är väldigt omtänksam och lider när jag ser människor gå själv eller är ledsna för jag vill att alla ska må bra.
65. Jag har blivit mobbad genom mina år. Om de skulle säga något idag skulle de få ångra det djupt kan jag tala om ;)
67. Jag vill resa jorden runt och se världen
68. Jag älskar utmaningar och brinner för att nå mina mål
69. Jag älskar att se program som, Bonde söker fru, Paradise hotel eller ensam mamma söker kille.
70. Jag är inte djupt troende men jag tror på att finns något men gud? Njjjjaa.
71. Jag har lite finsksprång i mig
72. Jag vill resa här och nu utomlands
73. Jag deppar lite extra på hösten för jag vill ha sommar och sol.
77. Jag har en hemlighet som ingen annan i hela världen vet. Nu blev nu allt nyfikna va? ;)
78. Jag har folk från hela Sverige som läser bloggen
79. Jag är lite för lättlurad
80. Jag är 179 cm lång :)
81. Jag älskar att se på utländska killar för de är så grymt fina.
82. Jag har alltid haft komplex över my big nose.. Usch!
83. Jag har en otrolig snusk humor
84. Jag behöver mer ärliga vänner
85. Jag har varit med om saker som en människa kanske skulle vara med om hela sin livsstil. Så tråkigt liv har jag icke. Det händer massa saker hela tiden!
86. Jag har smått fått intresse för hästar (tack vare att vi har skaffat det nu).
87. Jag har varit världens största fjortis, men vem har inte varit det?
88. Jag är en tävlingsmänniska, men hatar att förlora.
89. Jag har ett enormt självförtroende
90. Jag har alltid gillat uppmärksamhet
92. Jag lyckas alltid hitta killar som inte bor här.
93. Jag älskar rosa och rött
94. Jag är smått databeroende
95. Jag hatar människor som viskar och pekar på än.
96. Jag hatar att folk som jag älskar åker bort
97. Det skiljer 62 mil mellan min kille men ändå försöker vi ses minst en gång i månad.
98. Jag har redan planerat mitt liv i förväg
99. Jag är stolt för den jag är
100. Jag älskar överraskningar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

kul med lite fakta =) kram

2007-09-12 @ 13:13:57
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: paulinamikaéla.

Typ hälften är ju blondinbellas 100 lista :p

2007-09-12 @ 17:43:06
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0