<3

Hello everbody and swetties welcome to...

image1051


Min älskade gaderob hehe ;P och den är alldeles för liten kan jag tala om för mycket av mina kläder ligger i smusten..
image1049

Jag har längre drömt om en stor gaderob och alla kläder man har så är det ett måste snart. Men pga av mitt rum är så litet hos pappa så går det inte. Så jag har några gaderober här och där för att få plats med allt och nu börjar det bli lite ordningen och reda men det är långt ifrån bra.. Jag är långt ifrån nöjd med mitt rum men nu ska vi göra om det igen och jag försöka pilla in en stor klädstång där jag kan mina klänningar.. Snart ska jag gudia er i mitt dröm rum hehe väntar man på något gott väntar man alltid för läääänge ;P Nog tjöjat nu dra jag er vidare..

Här är min älsklingar av väskor som jag använer just nu ;P
image1050  
OoOoOoO mitt bland djunglen kan du hitta mina halsband..
image1052

Detta är en favort av mina klänningar... shlalalalalalal ;P
image1053


image1055

Och här jackorna som jag använder just nu.. Som ni märker har jag en del just nu kläder haha ;P
image1054

And here my shoes.. Som står huller om buller men det ska bli ändring på det snart..

  

Sooo, vad jag en bra gudie ? ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

bra guide :D

2007-09-07 @ 14:07:16
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha tackar :=)

2007-09-07 @ 16:14:01
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: emma

snygg garderob :) verkligen ordning i den.

2007-09-08 @ 08:33:04
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0